Candle Power [Ass.][Uitloop]

Richardus

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Candle Power
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 3x5 shots
Effectomschrijving: 3 zware romeinse kaarsen met grote bouquetten en harde knallen, 3 verschillende effecten.
Tijdsduur: volgt
Hoogte: volgt
Verpakking: 3 stuks
Richtprijs: €19,99
Foto:

Candle-Power-480x480.jpg

Hoe vond je ze, Lars?

Erg gave dingen om de vooravond mee door te komen, mooie doffe klap bij het verlaten van de candle en mooie boeketten en gelukkig was het tempo ook niet zo laag. De palm versie was echt geweldig! Staat helaas niet zo mooi op film

op film zien deze candles er super uit!! en goede dingen over gehoord. heb ze dan ook besteld. ben benieuwd!!!

Prachtdingen zijn dit. Mooie boeketten, vond vooral de palm erg mooi! Heerlijke doffe klap inderdaad bij het verlaten van de candle.

Heb ze laten liggen, vond 20 euro voor 3 5 shots candles wat veel van het goede maar nu ik de goede reacties lees ga ik ze komend jaar misschien toch maar eens proberen :)

Ze zijn hier in de buurt 14 euro. Daar kan ik ze toch wel voor meenemen?? Die langzame schietsnelheid zorgt wel voor wat afwisseling (langer genieten per effect:D)

Ze zijn hier in de buurt 14 euro. Daar kan ik ze toch wel voor meenemen?? Die langzame schietsnelheid zorgt wel voor wat afwisseling (langer genieten per effect:D)

De prijs van €14 is inderdaad niet gek, ik zou zeggen doen!!!! Zoals al gemeld is in dit topic geven de kaarsen lekkere doffe klappen bij het verlaten van de candle. Met de effecten is ook niks mis. Vond zelf de candle met het palm effect de mooiste. De andere effecten zijn crackling en multicolour peony voor zover ik nog weet.

De prijs van €14 is inderdaad niet gek, ik zou zeggen doen!!!! Zoals al gemeld is in dit topic geven de kaarsen lekkere doffe klappen bij het verlaten van de candle. Met de effecten is ook niks mis. Vond zelf de candle met het palm effect de mooiste. De andere effecten zijn crackling en multicolour peony voor zover ik nog weet.

Super! Bedankt voor de info. Weet ik een beetje wat ik kan verwachten. Neem dan zeker een pak mee!

Back
Bovenaan