Camuro

Ben wel blij met je demofilmpjes hoor! Bij deze zijn de kleuren wel zo opvallend dat ze een doorslaggevend punt voor me zijn. Nou nog horen van een ooggetuige of de kleuren van de importeursfilm realistisch zijn...wie o wie biedt het verlossende antwoord?

Gelukkig maar dat je er blij mee bent, ik doe mijn best mensen in ieder geval een goede indruk van het (nieuwe) vuurwerk te geven en tzt komt er wel een betere cam :rolleyes:

Je zoekt ooggetuige; wat ben ik dan alleen de cameraman? haha

zoals ik al typte; de kleuren zijn prima, iets wat me sowieso opviel gisteravond bij veel hardix cakes; meestal een zeer harde burst, duidelijke kleuren en de kleuren / effecten blijven gelukkig ook nog eens redelijk lang hangen zoals het hoort.

Ben wel blij met je demofilmpjes hoor! Bij deze zijn de kleuren wel zo opvallend dat ze een doorslaggevend punt voor me zijn. Nou nog horen van een ooggetuige of de kleuren van de importeursfilm realistisch zijn...wie o wie biedt het verlossende antwoord?

De importeursfilm zijn zeker realistisch, de reden dat ik het weet is omdat ik deze filmpjes zelf maak. Ik gebruik alleen andere camera's dan de meeste hier, maar dit is omdat ik dit onder andere voor mijn werk doe. Dan heb je het ook over camera's in een andere prijscategorie.

Daarbij was het weer tijdens het schieten van de importeurfilmpjes een stuk beter als bij de demo van de week. Maar vuurwerkbieb top dat je het opneemt, en een betere camera komt vanzelf. Camera en alle rommel daar om heen is nou eenmaal duur.

Bedankt voor je reactie, Pick! Je hebt me helemaal overtuigd en ik zet deze cake zeker op m'n wenslijst. Kan niet wachten zulke kleuren met eigen ogen te zien. Lekkere luxe om met zulk materiaal te kunnen filmen, je boft maar met je baan!

leuk nieuw product dit .
mooie variatie in effecten en shape's .
die staat mischien wel in de straat over 3 maandjes :cool: .

De importeursfilm zijn zeker realistisch, de reden dat ik het weet is omdat ik deze filmpjes zelf maak. Ik gebruik alleen andere camera's dan de meeste hier, maar dit is omdat ik dit onder andere voor mijn werk doe. Dan heb je het ook over camera's in een andere prijscategorie.

Daarbij was het weer tijdens het schieten van de importeurfilmpjes een stuk beter als bij de demo van de week. Maar vuurwerkbieb top dat je het opneemt, en een betere camera komt vanzelf. Camera en alle rommel daar om heen is nou eenmaal duur.

Aha, dan hebben we elkaar wel ontmoet daar bij de eerste demo dus :D Wist alleen niet dat je ook op het forum zat.

Verder over de Camuro: zelf vind ik dit echt een topper, mooie heldere kleuren, lekkere burst en de finale met de spinners maakt het helemaal af, zoals ook meerdere dit vinden :D Bij mij komt hij daarom ook in de collectie dit jaar hoor!

4 schoten en ja ziet er echt mooi uit mooie effecten vooral die spinners :p en voor die prijs zeker goed te doen :D

Bij Harries Vuurwerkhal zelfs 27 euro, geen geld voor deze toppper. Ik vind dat Hardix dit jaar eindelijk weer eens met goede, nieuwe producten voor normale prijzen is gekomen!

Bij Harries Vuurwerkhal zelfs 27 euro, geen geld voor deze toppper. Ik vind dat Hardix dit jaar eindelijk weer eens met goede, nieuwe producten voor normale prijzen is gekomen!

hier ben ik het dus 100% mee eens. De hardix importeur demo deed mij dit jaar ook verbazen in positieve zin.

Eindelijk heeft hardix eens mooie fluoriserende kleuren, goede gilcakes en bijna alle cakes hebben een heerlijke burst mee gekregen. Ga zo door Hardix (Roderick) !!!

Deze camuro ga ik zeker weten ook halen: prima prijs kwaliteits deal!

hier ben ik het dus 100% mee eens. De hardix importeur demo deed mij dit jaar ook verbazen in positieve zin.

Eindelijk heeft hardix eens mooie fluoriserende kleuren, goede gilcakes en bijna alle cakes hebben een heerlijke burst mee gekregen. Ga zo door Hardix (Roderick) !!!

Deze camuro ga ik zeker weten ook halen: prima prijs kwaliteits deal!

Kijk, dat is nou leuk om te horen Rob. En zeker uit de mond van een (vuurwerk)expert :rolleyes:

Erg mooie cake, kleuren zijn super en het is een schatje om naar te kijken. Vind het geen geweld cake maar puur eentje om van te genieten!

Finale was echter wel briliant, als kenner is het gewoon mooi maar toeschouwers waren verbaasd, gelukkig en erg enthousiast... prachtig dikke spinners vlak voor de burst!

Topper volgend jaar weer in de collectie!

Ik vond dit toch een beetje een tegenvaller! Magere boeketten met fletse kleuren, burst niet echt super...
De finale was daarentegen wel echt mooi! zeer mooie spinners.

Ik zie dat anderen wel zeer tevreden zijn, misschien had ik een 'maandagochtend' of nog ietwat vochtig exemplaar...

Smaak? Als je van geweld houd is hij niet super denk ik, maar als je onspannen bijna liefdevol vuurwerk wil en alles rustig tot je neemt is hij prachtig.

Mager boeket is in sommige gevallen ook gewoon mooi!

Tja, adhv de filmpjes had ik me toch wat anders voorgesteld, hoewel die ook lang niet alles zeggen...
Ik houd wel van wat geweld, maar ik vind een cake als de Fantasy van Bonfireworks ook erg mooi.

Niet helemaal mijn smaak in ieder geval :)

heb ook 2 afgestoken, mooie cake met mooie felle kleuren
niet zo harde burst maar wel mooie spinners op het end:)

volgende bestelling is hij er zeker weer bij

Naar aanleiding van de filmpjes moet ik zeggen dat dit toch wel een prachtige cakes is met zeer mooie heldere kleuren!
Voor deze prijs wil ik deze cake graag meenemen aankomend jaar!

Back
Bovenaan