Cake assortimenten 25mm & 30mm

Als vervanger de Assorted Show Premium van Cafferata gekregen. 8x36 schoten, 25mm. Unieke effecten, waaronder fish-effecten. Prachtige set. Heb ze niet los geschoten waardoor je een complete minishow in de straat had staan. Zeer zeker een aanrader!

Als vervanger de Assorted Show Premium van Cafferata gekregen. 8x36 schoten, 25mm. Unieke effecten, waaronder fish-effecten. Prachtige set. Heb ze niet los geschoten waardoor je een complete minishow in de straat had staan. Zeer zeker een aanrader!

Klopt, dit is een erg mooie assortiment, maar ook fors aan de prijs. Daarom heb ik deze ook altijd links laten liggen.

Dit topic maar weer even naar boven halen.

Iemand een goede tip voor een 6x19 setje? Ik zat een tijdje te kijken naar de mega big 19 bij vuurwerkoutlet maar die is nu niet meer bestelbaar in Pijnacker. Andere mooie 30mm voor redelijke in zuid holland/Brabant/zeeland of is er een 25mm setje wat een absolute aanrader is?

In Pijnacker staat de EVO Sixbox 6x19 25mm nog in de weekaanbieding voor 8 tientjes.
2x bestellen en per 2 schieten zou ik zeggen.

@Randomdaniel: de Assorted Show Premium van WTF zijn 8 cakes ipv 6. Aanrader als je deze nog ergens kunt vinden voor een leuke prijs! Begin van het jaar werd deze nog aangeboden voor €179 in Haulerwijk, geen geld voor dit assortiment.

Back
Bovenaan