Caïro Crackling

Mooi gezegd en geen dank. De winkelier leest tevens ook mee ;-) Ik ben het helemaal met je eens, maar hij is niet meer zo dof als de vorige jaren. Voor de één is dat prima, voor de ander die meer kritisch is (ik haha) is het nog steeds prima, maar toch net even wat minder. In ieder geval geen reden om hem te laten staan want het is een heerlijk cake, en zeker in meervoud.
Kan dit aan de afstand gelegen hebben? Ik zie dat jullie een aardig stuk van de Caïro af staan. Voor mijn gevoel komt hij op het filmpje redelijk gelijk aan de 2023 batch over. In het echt kan dat natuurlijk weer anders zijn.

Hoe dan ook, het blijft nog steeds een top cake!

T blijft altijd lastig zien van een video, maar vind hem er zeker prima uitzien! Nog steeds een dikke bak voor het geld ookal zou hij wat minder zijn dan afgelopen jaren. Zeker omdat dit het laatste jaar is met kooi ga ik m niet annuleren en de 'gok' wagen!

Bedankt voor het testen en man o man, wat een lekker topic is dit, alleen daarom zou ik m al schieten 😜

Je bent een topper BurstDuo ( en de winkelier ), je analyse is duidelijk. Als liefhebber weet je precies het verschil tussen 'gewoon goed' en wat de burst van de Cairo t/m batch 2023 voor indruk gaf, daar hoef je geen batches voor naast elkaar te houden want dat weet je meteen. Precies wat je zegt, een burst waar je 'u' tegen zei en waar vele 'm voor kochten. Dat is dus nu niet meer zo, ook al is de burst alsnog prima wat je zegt. De boeketten zien er gewoon prima uit! Aan de weeromstandigheden ligt het ieder geval niet want dit was dé ideale stookavond. Wie wat doet met z'n bestelling moeten ze zelf weten uiteraard. Denk dat ie alsnog volstaat in de projecten hoe veel mensen 'm wilden schieten

Je hebt dit topic en het forum ieder geval wel lekker gehyped gekregen de afgelopen dagen :D

Als ik dit zo lees, klopte mijn gevoel op de Magnum Demo dus wel:

'Deed het prima op de Magnum Demo, spreiding en volheid van de boeketten was als vanouds. Afgelopen jaar kwam de burst echt boven alle andere 30mm producten uit, maar dat idee had ik nu niet. Burst leek voor mijn gevoel hetzelfde als de andere 30mm producten die werden geschoten.'

Burst was vorig jaar zo ontzettend hard, dat de Chinees wat uitgeschoten was met het vullen was wel duidelijk 😄

Kan dit aan de afstand gelegen hebben? Ik zie dat jullie een aardig stuk van de Caïro af staan. Voor mijn gevoel komt hij op het filmpje redelijk gelijk aan de 2023 batch over. In het echt kan dat natuurlijk weer anders zijn.

Hoe dan ook, het blijft nog steeds een top cake!

Probeer deze 2 filmpjes met elkaar te vergelijken, beide met dezelfe telefoon gefilmd op ongeveer dezelfde afstand. Let dan met name op het verschil in de laatste finale salvo's in beide filmpjes. Dat is eigenlijk 'het' enige verschil (dat is in ieder geval mijn mening). Maar het is geen slechte cake of een slechte batch... Het is net een stukje minder dof en daardoor komt de cake minder krachtig over.

Oude batch:

Batch '24:

Laatst bewerkt:
Probeer deze 2 filmpjes met elkaar te vergelijken, beide met dezelfe telefoon op ongeveer dezelfde afstand. En dan met name het verschil in de laatste finale salvo's in beide filmpjes. Dat is eigenlijk 'het' enige verschil (dat is in ieder geval mijn mening). Maar het is geen slechte cake of een slechte batch.. gewoon net even iets minder krachtig.

Het is net een stukje minder dof en daardoor komt de cake minder krachtig over.

Oude batch:

Batch '24:

Ja, je hoort inderdaad iets verschil. Al zal de gewone burger ons voor gek verklaren dat we daar een punt van maken…

Probeer deze 2 filmpjes met elkaar te vergelijken, beide met dezelfe telefoon gefilmd op ongeveer dezelfde afstand. Let dan met name op het verschil in de laatste finale salvo's in beide filmpjes. Dat is eigenlijk 'het' enige verschil (dat is in ieder geval mijn mening). Maar het is geen slechte cake of een slechte batch... Het is net een stukje minder dof en daardoor komt de cake minder krachtig over.

Oude batch:

Batch '24:

Je hebt gelijk, nu hoor ik het inderdaad ook ja. Wellicht dat deze weer dezelfde burst heeft als batch '23 na een tijdje drogen in de bunkers. (hoop)
Hoe dan ook vind ik 'm nog steeds prima, en kijk ernaar uit de 31e.

Als laatste, dank aan jou en de winkelier die de moeite hebben genomen voor ons liefhebbers om de '24 batch te testen en te filmen!

Ben in ieder geval blij voor de mensen die kartonnen hebben ingeslagen, dat het geen gevalletje Special #4 lijkt te zijn 😭

En Winkelier en BurstDuo, jullie zijn geweldig om deze te testen voor iedereen, dank uuu! :handsup:

Back
Bovenaan