Caïro Crackling

Aardig afstandje ook nog deze video. Alsnog krijg je de crackling niet in 1 beeld gevangen. Zegt genoeg.

Lijkt op basis van de film met Iphone dat de burst iets minder dof is. Maar vind het nog steeds een prima cake en ben blij dat ik 2 karton heb besteld.
Presteert in ieder geval beter dan de Piranha van CR

@BurstDuo allereerst respect dat je dit voor ons geregeld hebt en natuurlijk ook richting de winkelier. Voor mij betreft dit topic het toppunt van dit jaar. Lekker ouderwets elkaar de kop gek maken haha :p we kunnen in ieder geval met gerust hart onze Caïro’s ophalen want dit ziet er meer dan top uit. Misschien net niet wat het vorig jaar was maar ik ben hier meer dan tevreden over!

@BurstDuo allereerst veel dank voor het testen, ook naar de winkelier! Zelf ben ik toch wat teleurgesteld, gezien de burst een stuk minder diep klinkt. Hij blijft wel indrukwekkend, dus geen reden tot paniek haha. Waren de schokgolven wel goed voelbaar?

Bedankt voor alle moeite! Gelukkig is hij nog goed, wel jammer dat hij niet de wauw van vorig jaar is. Wel besteld en niet gekregen toen! Desalniettemin zal ik zeker van deze batch gaan genieten!

Ja, top dat deze heisa een winkelier en liefhebber over de streep trekt om hem te schieten. Wat mij betreft wel een mooie samenvatting van de gedeelde passie en bijbehorende gekte 🤣

Komt op mij toch wel wat minder over dan voorgaande jaren maar ook niet zoveel om hem als slechter te bestempelen. 31-12 zelf maar eens goed beoordelen.

@BurstDuo thanks voor het testen en ook naar de winkelier ofc. Als ik het zo zie lijkt hij wel iets hoger te gaan maar ik weet niet of ik gelijk heb daarin. Ziet er voor de rest nog steeds uit als een goede knetter rammert!

@BurstDuo allereerst respect dat je dit voor ons geregeld hebt en natuurlijk ook richting de winkelier. Voor mij betreft dit topic het toppunt van dit jaar. Lekker ouderwets elkaar de kop gek maken haha :p we kunnen in ieder geval met gerust hart onze Caïro’s ophalen want dit ziet er meer dan top uit. Misschien net niet wat het vorig jaar was maar ik ben hier meer dan tevreden over!

Mooi gezegd en geen dank. De winkelier leest tevens ook mee ;-) Ik ben het helemaal met je eens, maar hij is niet meer zo dof als de vorige jaren. Voor de één is dat prima, voor de ander die meer kritisch is (ik haha) is het nog steeds prima, maar toch net even wat minder. In ieder geval geen reden om hem te laten staan want het is een heerlijk cake, en zeker in meervoud.

Nu ik er bij stilsta, vind ik het alsnog klasse dat Magnum hem wel gewoon weer in kooi terugbrengt voor de derde(?) keer. Zeker gezien het aanstaande kooiverbod hadden ze ook een Evo'tje kunnen doen, dus we mogen blij zijn dat hij nog gewoon goed is haha

Back
Bovenaan