Caïro Crackling

Nog c.a. 100 pagina's voor we de Transbomber inhalen. Met dit tempo lukt dat voor de kerst nog. Kom maar door met die film!

Allereerst een dikke pluim voor de winkelier!

We hebben gisteren eigenlijk al besloten dat deze elektrisch geschoten moet worden zodat we geen halve cake op film krijgen terwijl je achteruit rent zeg maar. Zo kan de cake er mooi op. En! In de straat geschoten voor het beste perspectief! Hij kon nog iets verder staan, of juist dichterbij.. maar we denken dat iedereen tevreden kan zijn met het resultaat.

Als je het mij vraagt heb ik er heb er gemixte gevoelens bij... de burst is prima en de boeketgrootte is goed. Maar het mist de intensiteit van de 'Cairo' die we gewend zijn, met die harde en indrukwekkende burst waar je 'u' tegen zei.

Het is gewoon een goede 30mm cake, wat je van 30mm mag verwachten, maar hij steekt er niet meer met kop en schouders bovenuit (als je het mij vraagt). Dus ik ben blij dat we hem getest hebben eigenlijk.

Ik zou hem niet annuleren, zo slecht is 'ie ook weer niet. Maar ook niet zo goed om hem voor de komende jaren in te slaan. Batch '24 dan.

Ben benieuwd naar jullie mening. Als kers op de taart: gefilmd met zowel een S24, als met een Iphone 11. Ook die keuze is bewust gemaakt zodat het niet "aan 1 camera of de kwaliteit van 1 camera ligt"

Hoop dat jullie tevreden zijn of in ieder geval niet teleurgesteld met deze post en de filmpjes. De kwaliteit van de Cairo heb ik dan weer niet in handen...

Geen reden tot paniek, storm in een glas water en ik kan eindelijk naar bed. Hoop dat iedereen die een paar karton heeft ingeslagen ook wat beter slaapt nu :)

Back
Bovenaan