Caïro Crackling

Tsja, niks meer aan toe te voegen. Sowieso product van het jaar! Geweldig. Had niet verwacht dat ooit te gaan zeggen over een crackling bak.

Bazenbak. Met verbazing staan kijken. Absolute perfectie. Volgend jaar weer in meer meervoud dan de 2 van nu...

Echt geweldig!! Wat een burst en spreiding, perfect tempo, crackling grandioos.

Echt niets aan veranderen aub!!

Geweldige cake! Ik ben eigenlijk niet zo'n crackling fanaat, stookmaat gelukkig wel. Maar van deze werd ik toch wel erg enthousiast. Loeiharde burst, dikke spreiding, crackling top, echt geweldig! Van het jaar neem ik er zeker een paar mee. :D

Had er hier 2 in de finale staan, maar dat plan is helaas letterlijk in het water gevallen. Regende zo hard dat de lont uitging, zelfs na hem meerdere keren opnieuw aangestoken te hebben :sad:.
Dan maar een jaartje drogen...

Poh zo jaloers op iedereen die deze in de collectie had. Eerste wat dit jaar besteld word.

Aiaiaiai. Wat een cake weer. 1x cairo en 1x ultimate tegelijk. Hadden mooi de ruimte, maar wat een enorme boeketten. Misschien wel de topper vd avond

Echt een waanzinnige cake. In de vooravond los geschoten en na twaalven 2 stuks in V-shape. Iedereen was onder de indruk van de twee stuks in V-shape. Hier gaat toch wel een karton van op de wensenlijst voor aankomend jaar.

Back
Bovenaan