Caïro Crackling

Weet iemand de afmetingen van deze cake? Of heeft er nog iemand een staan en kan die hem opmeten?
Ik wil stickers laten maken en deze op de cake plakken en dan weg geven aan klanten als relatie geschenk, dus wil daarom graag de afmetingen weten. Wie o wie? :D

Weet iemand de afmetingen van deze cake? Of heeft er nog iemand een staan en kan die hem opmeten?
Ik wil stickers laten maken en deze op de cake plakken en dan weg geven aan klanten als relatie geschenk, dus wil daarom graag de afmetingen weten. Wie o wie? :D

Ik heb even een andere 25 schots , 30 mm cake er bij gepakt en deze is 177 mm in het vierkant en 197 mm hoog

Deze er dit jaar helaas niet bij, vond hem afgelopen jaar wel echt enorm vet! Mega grote crackling boeketten. Als je deze erbij hebt ga je er 100% van genieten :applause:

Helaas bij raben voorburg. Uitverkocht, hadden er maar 20 geleverd gekregen. Nu heb ik paris en Berlin gekregen..

Laatst bewerkt:
Helaas bij raben Rijswijk.. Uitverkocht, hadden er maar 20 geleverd gekregen. Nu heb ik paris en Berlin gekregen..

Ik ga er daar twee ophalen vanavond als het goed is.
Ben wel benieuwd of ik ze wel mee krijg. Wanneer had jij ze besteld?

Plus wat vind jij van de vervangers?

Laatst bewerkt:
Ik ga er daar twee ophalen vanavond als het goed is.
Ben wel benieuwd of ik ze wel mee krijg. Wanneer had jij ze besteld?

Plus wat vind jij van de vervangers?

Ultimate Chry zou de vervanger moeten zijn.
Waardeloze winkel stuurt je naar een andere locatie dan waar je besteld.
Elk jaar weer

Bij mij bij Raben Voorburg. Geven gewoon 2 andere cakes mee zonder aan te geven. Na het checken terug gegaan en toen zeiden ze dat het product afgekeurd is. Ik weet wel beter. Jammer dat ze moeten liegen, geef het in eerste instantie gewoon aan. De vervanging had ik zelf al besteld dus die wilde ik niet, verder ook niks van crackling beschikbaar. Iets anders uitgezocht met iets meer waarde maar de enige reden dat ik daar heb besteld was voor deze. Hier ga ik niet meer naartoe.

Bij mij bij Raben Voorburg. Geven gewoon 2 andere cakes mee zonder aan te geven. Na het checken terug gegaan en toen zeiden ze dat het product afgekeurd is. Ik weet wel beter. Jammer dat ze moeten liegen, geef het in eerste instantie gewoon aan. De vervanging had ik zelf al besteld dus die wilde ik niet, verder ook niks van crackling beschikbaar. Iets anders uitgezocht met iets meer waarde maar de enige reden dat ik daar heb besteld was voor deze. Hier ga ik niet meer naartoe.

Jammer dat je de Cairo zo bent misgelopen. Vorig jaar ook een vreemde ervaring bij raben gehad. 3 maal de Ultimate chry besteld en vervolgens zonder overleg mijn bestelling naar een andere winkel omgeboekt omdat het druk was. Uiteindelijk wel de bestelde spullen maar veel tijd mee kwijt geweest.

Jammer dat je de Cairo zo bent misgelopen. Vorig jaar ook een vreemde ervaring bij raben gehad. 3 maal de Ultimate chry besteld en vervolgens zonder overleg mijn bestelling naar een andere winkel omgeboekt omdat het druk was. Uiteindelijk wel de bestelde spullen maar veel tijd mee kwijt geweest.

in 2019 hadden ze dat verhaal ook, in 2022 ook, 2023 weer.
Denk niet dat ik weer bestel.
Gaat me om de Cairo en die had ik ook elders kunnen bestellen..

Ja wel fijn dat je kreeg wat je wilde maar dit is toch niet de bedoeling. Zie meerder reacties over deze winkel. Helaas.

Jaa rare zaak indd.. Mijn potten waren verpakt in een zak en ik vroeg toevallig of ze meer op voorraad hadden.. En zo doende kwam ik er later in de winkel achter dat in mijn zak geen Cairo Crackling zat.. Nooit meer heen gaan!!

Heb de videos bekeken van de paris en Berlin.. Mwhaa volgens mij prima, maar heb zulk soort cakes al. Dus achteraf lekker terug moeten geven aan ze.

Laatst bewerkt:
Hier zelfde verhaal. Ook geen Caïro Crackling en dicht geplakte tas. Deden nog asociaal ook toen ik aangaf iets anders te hebben besteld. Ga hier niet meer naar toe.
Slechte reclame ook voor Magnum zo'n onbetrouwbare dealer.

Wijze les, bij afhalen met de gene wie uitlevert alle producten stuk voor stuk af gaan en op dat moment aangeven als er iets ontbreekt of foutief is. Garantie tot aan de voordeur namelijk.

Dan ondertekenen wanneer alles akkoord is dan is er voor de winkel ook geen gedoe want jullie hebben alles ter plekke samen doorgelopen.

Wijze les, bij afhalen met de gene wie uitlevert alle producten stuk voor stuk af gaan en op dat moment aangeven als er iets ontbreekt of foutief is. Garantie tot aan de voordeur namelijk.

Dan ondertekenen wanneer alles akkoord is dan is er voor de winkel ook geen gedoe want jullie hebben alles ter plekke samen doorgelopen.

De les in deze is meer dat je hier geen Cairo Crackling moet bestellen haha. Want omruilen of geld terug kan bij hun gewoon. Het gaat daar gewoon op z'n Haags en daarvoor moet je oppassen. Jammer dat de voorraad daar niet op orde is. Gelukkig heb ik wel een 2019 batch NOI-Z:droolthum.

Anyway, we gaan al off topic! Een ieder veel plezier die de Cairo Crackling of omlabeling ervan heeft!!

Back
Bovenaan