Caffero Event Fireworks - Caffero.nl

Ik had de foto's al op de insta van jullie & toverland voorbij zien komen. Echt ontzettend gaaf project!

Is het dan nu ook aannemelijk dat jullie de shows gaan verzorgen in toverland tijdens de mid-zomer-avonden? Dat zou namelijk echt een vooruitgang zijn. (het kan zijn dat dit al bekend is maar ik het over het hoofd heb gezien)

Hele vette Pyromusical dit ook hoor! Chapeau, dat kunnen ze wel bij Caffero. Meer van zulke shows aub!!

Gisteren hebben wij deze pyromusical verzorgd in 's-Hertogenbosch t.g.v. een bedrijfsfeest! Div. soorten vlammen, een grote hoeveelheid PSE-vuurwerk en cakeboxen volledig gesynchroniseerd op muziek.

Daarnaast plaatsen wij wekelijks nieuw beeldmateriaal op ons YouTube kanaal, voor degenen die een kijkje willen nemen: https://www.youtube.com/user/cafferofireworks/videos

Fijn weekend!
BRUUUT ! Top weer. laat nou even weten als jullie weer zo show gaan doen :p

Wat een show weer zeg, heerlijk om naar te kijken. Blijft mooi om jullie creativiteit te zien.

Afgelopen vrijdag hebben wij een (geluidsarme) pyromusical verzorgd in Zandvliet (Antwerpen), bekijk hieronder de aftermovie met opbouw beelden en de show!

Een korte aftermovie van een show die wij afgelopen weekend hebben verzorgd in Bladel t.g.v. de openings van een nieuw bedrijfspand!

Te gekke show zeg, weer erg gaaf gedaan. Zo mag mijn werk ook wel een keer een opening geven.

Fantastisch in elkaar gezet zeg. Heerlijk om naar te kijken, bedankt voor het delen!

Caffero heeft de laatste tijd al weer wat vuurwerk mogen verzorgen voor verschillende evenementen. Zo hebben ze een sfeeractie met rook mogen verzorgen tijdens een eerste training en zojuist kwam ik ook onderstaande film tegen. Zo heeft Cafferata onlangs een korte, maar krachtige soort van 'endshow' neergezet op de nieuwe track Strong van ADARO en REJECTA.

Heel gaaf in elkaar gezet het filmpje. Leuk om ook wat beelden van de opbouw te zien en wat is het weer even genieten om dit soort prachtige sfeerbeelden tegen te komen. Heel strak gedaan!

Jammer van de 2 knakkers die er voor staan. Maakt het geheel nogal amateuristisch.

Qua vuurwerk en effecten ziet het er leuk uit.

Vet gedaan hoor, zo een klein showtje ter ondersteuning van een track. Ziet er goed uit!

Jammer van de 2 knakkers die er voor staan. Maakt het geheel nogal amateuristisch.

Hadden de DJ's dan snel uit beeld moeten sprinten toen ze het nummer startten?:bonk:

Zag de video eerder al voorbij komen op Adaro's kanaal. Heel vet gedaan inderdaad en ook natuurlijk een topnummer om zo'n showtje omheen te bouwen.

Ziet er goed uit, best goed nummer ook. Die fanshape met roze waterfall achtig effect is gaaf. Niet een die ik zelf snel zou kopen maar in een show met meerdere zeer te waarderen.

Back
Bovenaan