Cafferata vuurwerk reportage 12-04-2008

pyromaniac

VWC lid
Cafferata vuurwerk reportage 12-04-2008

Zoals vele wel weten dat Ik (Pyromaniac) & Pyro-rola een bezoekje hebben gebracht aan Cafferata Vuurwerk b.v te Uden.

We hebben ook gefilmt daar en hebben er een leuke reportage film van gemaakt (duurt 12 minuten)

Klik hier voor de film
Rechtermuisknop doel opslaan als..

We hebben niet echt geweldige muziek keuze gemaakt want had maar weinig keuze uit muziek.. (moet echt eens wat downloaden) opzich vindt ik het een geslaagte reportage :)

Commentaar en tips/suggesties is altijd welkom :bye:
Als dit hier niet mag moderators/admin's delete topic maar

Gegroet,
Pyromaniac & Pyro-rola

Ja, ik heb net het filmpje bekeken en vind het erg leuk om te zien allemaal.

Als er een min puntje*

In het begin van het filmpje als jullie de trap op gaan zie je een oude wedtse roller voor het vuurwerk te maken, deze hadden jullie van mij wel iets beter in beeld mogen brengen. Altijd leuk om te zien.

Als er een min puntje*

In het begin van het filmpje als jullie de trap op gaan zie je een oude wedtse roller voor het vuurwerk te maken, deze hadden jullie van mij wel iets beter in beeld mogen brengen. Altijd leuk om te zien.

Je bedoelt die onder de trap? ja die was me eigenlijk niet eens opgevallen tijdens filmen :shocked: want we waren meer boven aan rond kijken dan beneden

Weer mooi gemonteerd Michael.
Leuk ook dat je dat stuk erin hebt geplakt waarbij ik aan mijn kont krap en mijn broek op hijs:bonk:

De achtergrond muziek vind ik wat tegenvallen maar dat had je ook al vermeld in de startpost.

Was een geslaagde dag. Aardige mensen daar bij Cafferata.

Groetjes,
Pyro-rola

Als er een min puntje*

Mercurius heeft er ook eentje staan;

IMG_6814.JPG

IMG_6813.JPG

Kijk, helemaal geweldig om te zien.
Bedankt Mattenfreak dat je de foto er nog even bij plaatst.

Back
Bovenaan