Caesers Gold [Vuurpijl Ass.]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: DCP9
Artikelnaam: Caesers Gold
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Effectomschrijving: 8 pijlen in een showzak
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: € 47.50
Verpakkingseenheid: 12
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die 3 grootste pijlen, wat een pracht!

Wat wij weten van Diamond is dat het duur is, en er mooi uit ziet. Maar de uitwerkingen, wauw! Ik had 2 keer dit pakket aangeschaft. De 3 grootste pijlen hebben allemaal een ander effect maar wel allemaal in de soort van een palm/ reuze crossette, en echt op een hoogte van 40 meter afdwalend tot 10 meter van de grond af. Geweldig. Wat een stijgkracht ook, gewoon geweldig!

1000324rse.jpg

@ruben: zit er in dit pakket allemaal verschillende pijlen of zijn alleen de grootste pijlen anders. Ik dacht namelijk altijd dat de drie soorten pijlen over een komen met de 3 losse pijlen die ze verkopen zoals crazy crackling?

Zover wat ik weet is dat de grootste 3 pijlen allemaal anders zijn, maar de effecten niet ver van elkaar liggen (zoals in mijn eerdere ervaring hiermee staat aangegeven). De kleinere pijlen heb ik niet afgestoken en ik verwacht niet dat mijn neefje nog weet welke effecten ze hadden dus helaas!:)

Maar dit pakket komt er zeker weer deze jaarwisseling, is mij heel goed bevallen (hoewel ik wel enige korting had waardoor deze minder duur uitviel).

Laatst bewerkt:
Ik ben ook wel benieuwd hoe deze pijlen zijn. Kan ze misschien met wat korting krijgen aan het einde van de dag.

Back
Bovenaan