Bwa 5

Gurby

VWC lid
204bwa5nieuwji3.jpg

Artikelnaam: Bwa 5
Netto Kruitgewicht: maximaal 165 gr per cake.
Effectomschrijving: onbekend
Richtprijs: €89,95 euro
Verpakkingseenheid: per pakket

over de inhoud van dit pakket is mij nog niet veel bekend. ik ben bezig met informatie verzamelen .

Laatst bewerkt door een moderator:
oke maar zou je ook even uit willen leggen waarom het niks voorsteld??

heb ik ook een indruk van wat deze box inhoud heb je hem zelf geschoten?

Voor het zelfde geld, of net iets meer, heb je de Big Box van Lidu. Deze heeft 8 potten met alleen maar luchtvuurwerk en potten waar je allemaal 'wauw' van zegt. Dat kon ik bij dit pakket niet zeggen. De potten in het midden met 18 schoten stellen niet veel voor. Effecten zijn niet speciaal, meestal peony's of crackling.

Voor die 90 euro zou ik zeker weten voor een ander pakket gaan of gewoon losse potten kopen.

In dit pakket zitten de volgende producten:

3 Crackling Candles
6 Fonteinen
8 Cakes waarvan 5x 165 gram
3 Vuurpijlen met 35 gram

In de openingspost staat maximaal 200 gram, dit klopt dus niet de grootste cake's zijn gevult met 165 gram. Adviesprijs dit jaar is het zelfde gebleven namelijk 89,95

wat jammer van de slechte krietik over dit pakket .
maar toch zou ik er graag een filmpje willen zien
zo dat we met elkaar een oordeel kunnen vellen :)

Ondanks mijn kritiek ga ik hem toch aanschaffen vanwege de plaatselijke verkoopprijs (zo'n 20 euro minder). Ik wil toch zelf ervaren hoe dit pakket is.

Ondanks mijn kritiek ga ik hem toch aanschaffen vanwege de plaatselijke verkoopprijs (zo'n 20 euro minder). Ik wil toch zelf ervaren hoe dit pakket is.

Gewoon aanschaffen Di Rest. Ik heb dit pakket vorig jaar de lucht in geschoten en moet zeggen dat het een behoorlijk goed pakket is. Laat je niet gek maken door de negatieve reacties. Je moet het niet vergelijken met losse ( dure ) potten maar de prijs kwaliteit verhouding is goed.

Ik ben benieuwd naar je reactie op 1 januari 2008:bye::bye:. Succes !

En hier dan een terugblik op het pakket.

Je moet het in ieder geval niet doen voor de fonteinen. Die stellen helemaal niets voor. Alleen de Silver Fountain was leuk maar die duurde nog geen 20 seconden. De Crackling Candle's waren zeer gevaarlijk. Ze knetterde al in de pijp zelf en moesten door het schoter eronder omhoog geschoten worden waardoor ze per 2 of soms per 3 dingen. Als ze het deden was het wel gelijk een geknetter van jewelste! De cake's, mwah! Niet slecht, maar zeker geen grote effecten. Geen speciale effecen en geen harde burstknallen. Het tempo was ook niet wat het moest zijn. Voor dit geld niet meer aanschaffen dat is zeker.

Ik heb het pakket vorig jaar ook gehad, en zag dat het duidelijk minder was dan 2 jaar terug (had toen BWA4, maar is bijna hetzelfde)
De cakes waren achteruit gegaan, fontijnen weet ik niet, die had mijn zusje mee genomen.

Verder vind ik het een net pakket, los ben je duurder uit.

Ik zelf vind dit een prima pakket, vooral in de vooravond, daar is helemaal niks mis mee. Maar ja, éénmaal na 12 uur, dan springen de echte cakes met al het andere geweld er toch boven uit. Maar vergeet niet dat de BWA 5 een aantal jaren terug wel heel veel voorstelde, want toen was het huidige aanbod aan zware cakes en 500 gram potten nog nihil to niks. Als ze mij een vraag stellen of alle BWA pakketen uit de handel moeten, dan zeg ik nee.

Laatst bewerkt:
45 euro BWA 4

45 euro BWA 4

En hier dan een terugblik op het pakket.

Je moet het in ieder geval niet doen voor de fonteinen. Die stellen helemaal niets voor. Alleen de Silver Fountain was leuk maar die duurde nog geen 20 seconden. De Crackling Candle's waren zeer gevaarlijk. Ze knetterde al in de pijp zelf en moesten door het schoter eronder omhoog geschoten worden waardoor ze per 2 of soms per 3 dingen. Als ze het deden was het wel gelijk een geknetter van jewelste! De cake's, mwah! Niet slecht, maar zeker geen grote effecten. Geen speciale effecen en geen harde burstknallen. Het tempo was ook niet wat het moest zijn. Voor dit geld niet meer aanschaffen dat is zeker.

zal ik het BWA 4 pakket voor 45 euro kopen omdat daar dezelfde potten inzitten, en de potten leken mij best mooi omdat er 18 schoten inzitten dus is 't handig om 't voor dat geld te kopen???

Laatst bewerkt:
Beste vuurwerk liefhebbers ik probeer ook een eerlijk te zijn.
Ik kan of je het wil geloven of niet de aanleiding geweest zijn dat ze dus nu ook in almelo leveren.
Voorheen werd er in wierden gelverd maar daarna niet meer ik heb gebeld met de bedrijf zelf.
En kenbaar gemaakt dat er wel vraag is naar lidu enz maar goed dus vorig jaar is rijksen dieren winkel het gaan verkopen.
Ik heb ook de pakket besteld en ook andere potten maar nee ik vond het ook jammer van mijn geld had er veel meer van verwacht.
En 90E is niet veel geld maar ook niet weinig ik bestel erg veel en bij meerder verkoop punten en weet echt wat wel en niet waar voor je wgeld is.
En deze pakket komt er niet meer tevens wel vermelden van 200Gr maar ook een min punt.
En dan de crossette ook 3 potten gekocht en speciaal voor de spinners geen enkele spinner heb de eerste zelfs terug gebracht en kreeg een nieuw het was dus erg jammer.
En de reden dat ik de andere twee wel heb gehouden rijksen die het verkoopt kan er ook niets aandoen.
Dus hoop ik echt dat het deze jaar anders word en de efecten wel kloppen.

Euh, afsar... misschien een beetje offtopic, maar ik heb echt geen flauw idee wat je nou net allemaal geschreven hebt. Je was dus niet tevreden met dit pakket?

ik heb dit pakket een paar jaar geleden ook nog gehad. ben hem al een tijdje niet meer tegengekomen maar het staat me nog goed bij dat ik de fonteinen erg lang vond duren. was een beetje verbaasd. de cakes waren niet bijzonder maar wel goed.

Back
Bovenaan