Butterfly Blue and Butterfly Gold

Waren leuke cakes, prima burst en boeketgrootte/gevuldheid en niet compleet standaard effecten. Voor twee tientjes best een no-brainer, voor €30 waarvoor ik ze ook zie absoluut te veel.

Heb deze al 4 jaar in me collectie. Je kan ze gerust om 24:00 afsteken (wel tegelijk voor eenngroter effect) zou er wel max 20 eu voor betalen.

De gold vond ik wondermooi met z'n multicolour, en de blue met diversere effecten ook helemaal prima. Geen gigaspreiding maar toch aardige burst. Voor 2 tientjes val je je hier totaal geen buil aan, integendeel...

16 euro voor 2 van deze, de eerste cake heeft een kleiner effect dan de 2e, kwam ook door de wind. Burst is zeer goed van de kleine chinared potjes muv de happy one. Van de week de andere cake.

Voor 16 euro neem ik wel weer 2 pakketjes van deze potjes, chinared heeft bijna met alles een goede burst. Ben benieuwd waar china red mee gaat komen dit jaar kwa prijzen.

Laatst bewerkt:
Moet ongeveer 50 euro kosten bij een winkelier, lol. Terwijl de normale prijs 20 euro is.

ach deze cakes staan al zon 5 jaar in de laatste kans op is op outlet bij menig intratuin haha. heel leuk setje voor 2 tientjes. Als ze 50 durven te vragen zou ik die hele dealer skippen ;)

2023 batch van de Blue, prijs kwaliteit dikke prima en goede burst dus inderdaad top voor vooravond

Back
Bovenaan