Bushokje op Oostlaan ontploft

ylke

VWC lid
37966-20121217102043.jpg

Pijnacker - Gemeentemedewerkster Iris was vanmorgen al druk met de bezem in de weer op de Oostlaan in Pijnacker. Bij het Parochiehuis was een bushokje in duizend stukken geklapt.

“Waarschijnlijk is het vuurwerk geweest. Het is weer de tijd van het jaar”, zo vertelde ze. De totale vuurwerkschade aan openbare eigendommen in onze gemeente was ruim 73.000 euro. Dit staat nog los van alle preventie- en nazorgkosten.

Vernieling van openbaar bezit, zoals prullenbakken, speeltoestellen en asfalt, kost de gemeenschap onnodig veel geld, vorig jaar dus vier euro per gezin. De gemeente vindt dit onaanvaardbaar zal samen met de politie nóg scherper inzetten op toezicht en opsporing.

Bron

Jaja, makkelijk een schuldige aanwijzen weer..
Kan net zo goed door vanalles kapot zijn gegaan, misschien heeft iemand de hamer erop gezet...

jongens jongens wat een lekkere reacties weer. Ik kan jullie wel vertellen dat dit het hele jaar niet tot nauwelijks gebeurt en met december gaan de prullenbakken/bushokjes/weetikveel regelmatig de lucht in. Toevallig he??? \
Vuurwerk mag dan vaak in een kwaad daglicht worden geplaatst, maar in dit geval is dat volkomen terecht!

jongens jongens wat een lekkere reacties weer. Ik kan jullie wel vertellen dat dit het hele jaar niet tot nauwelijks gebeurt en met december gaan de prullenbakken/bushokjes/weetikveel regelmatig de lucht in. Toevallig he??? \
Vuurwerk mag dan vaak in een kwaad daglicht worden geplaatst, maar in dit geval is dat volkomen terecht!

Dagelijks worden dingen gesloopt en komt niks of noppes in de media waarom als het gaat om vuurwerk dan wel dan volgens jou?

Ik denk zelf puur om het te criminaliseren.

Als dat dat bushokje is dan is er maar een raam kapot. En niet dat hele hokje in duizenden stukjes. Maar het blijft zonde

Mischien zijn er wel 3 daders!!!!!!

Dader 1 gooide een emmer.
Dader 2 gooide een bladhark.
Dader 3 deed er nog een schepje erboven op en gooide er een schep doorheen.

als er maar één raam kapot is, lijkt het me vreemd dat dit door een explosie komt. Vandalen die een ruitje in trappen lijkt me waarschijnlijker.

Kan ook zijn geweest dat een automobilist die stoned was die ruit heeft geramd en weg is gereden.
Ik pleit voor een blowverbod.

Te gek voor woorden dat direct wordt gezegd dat het door vuurwerk komt.
Echt, waar halen deze mensen het tog steed weer vandaan.
Kunnen zo veel dingen gebeurd zijn waardoor deze ruit gesneuveld is.

Back
Bovenaan