Burning Vegas

Mose

VWC lid
Artikelnummer: 02952
Artikelnaam: Burning Vegas
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 240 gram
Aantal Schoten: 22
Effectomschrijving: Kippenvel van de kolossale effecten en schrille fluitkometen.
Tijdsduur: 30 seconden
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: €19,95

Bijlagen

• burning-vegas.jpg
    burning-vegas.jpg
    21,9 KB · Weergaven: 0
Ik had deze al eerder in diverse topics gezien, maar dit ding verdient dubbel en dwars een eigen topic. Had hem om de een of andere reden tot het laatst bewaard, was een goede keuze :)
De boeketten waren zonder twijfel de grootste van de avond en de burst zeker hard, en de fluiters die langzaam in de mist verdwijnen zijn ook prachtig. Wat mij betreft een dikke aanrader voor dat geld!
Ik zal proberen snel een video te posten.

Dit was echt een topper! Een van de betere (budget) cakes van de avond! Boeketten waren groot en vol (qua grootte te vergelijken met de Capital). Fluiters waren oorverdovend. Heerlijke 3 traps fluit die langs doorging. Snap niet dat hier nog zo weinig over gepost is. Ik raad hem echt iedereen aan!!

Wou dat ik hiervan een filmpje had gemaakt om jullie te overtuigen. Heb ook nog gevraagd of andere mensen beeld materiaal hadden, maar helaas. Jullie zouden me toch echt op mijn woord moeten geloven dat deze pot je zeker gaat verassen! :)

Lijkt een klein beetje op cake A van double demolition, maar dan met fluiters?

Daar valt hij wel een beetje mee te vergelijken ja. Ook qua effectgrootte. Die fluiters voegen in mijn ogen wel echt wat extra's toe. Ook een goede timing, waardoor je de fluiters goed door hoort gaan en er niet alweer gelijk een schot komt.

Back
Bovenaan