Burning Angel [Uitloop]

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 3131
Artikelnaam: Burning Angel
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 290 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: De Burning Angel is een 25 schots cake uit de nieuwe lijn van Zena Vuurwerk. Speciaal vuurwerk op een speciale manier gefabriceerd waardoor het zeer goedkoop aangeboden kan worden.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €25,00

1809201481355YN2111BurningAngel_390_390.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Alleen al voor het label zou ik hem wel willen hebben :angel:

Wat ik mij wel afvraag wat ze precies bedoelen met die speciale fabricage methode, want zeer goedkoop kan ik het zo op het eerste gezicht nou nog niet bepaald zeggen, ook niet qua kruitlading per tube ?

Alleen al voor het label zou ik hem wel willen hebben :angel:

Wat ik mij wel afvraag wat ze precies bedoelen met die speciale fabricage methode, want zeer goedkoop kan ik het zo op het eerste gezicht nou nog niet bepaald zeggen, ook niet qua kruitlading per tube ?

Pyromould zo te zien. :)

Zeer goedkoop is in mijn ogen er 15 euro van deze prijs afhalen.

Dan kom je inderdaad op zeer goedkoop uit en dan zou ik er wel een karton van willen hebben want de cake presteert zeer goed op het filmpje en blijf ik er van gecharmeerd, echter nu geen karton :cool:

Het zijn wel waardeloze productfilmpjes allemaal van Zena, een beetje jammer vind ik dat voor zo'n grote importeur.

Had deze op mijn lijstje staan maar ben na het zien van het laatste filmpje een stuk minder gecharmeerd dan voorheen, de rode blinkers daar waar voor ik hem echt zou willen kopen bleven nu een behoorlijk stuk minder hangen, mis ik het blauw in de cake en vind ik de effecten een beetje mager ook al is de afstand van het filmen best groot maar toch is deze cake nu niet meer helemaal mijn ding.

Had deze op mijn lijstje staan maar ben na het zien van het laatste filmpje een stuk minder gecharmeerd dan voorheen, de rode blinkers daar waar voor ik hem echt zou willen kopen bleven nu een behoorlijk stuk minder hangen, mis ik het blauw in de cake en vind ik de effecten een beetje mager ook al is de afstand van het filmen best groot maar toch is deze cake nu niet meer helemaal mijn ding.

Ik zelf zou hem ook niet zomaar kopen. Bij de Zena dealer krijg je hem gratis bij een bestelling tussen de 100 en 150 euro, dus dan is die wel mooi meegenomen:)

Hierbij mijn film van deze cake, geschoten bij de demo van Rowy afgelopen zondag

De boeketten waren redelijk klein. Voor deze prijs is het geen aanrader.

Vond het een leuke pot voor 19,95, maar ik had ook de pyro's delight voor 19,99 dat is toch meer waar voor je geld. Duurder dan 19,95 moet je hem in ieder geval niet kopen.

In het begin schrok ik een beetje van het kleine effect dat hij gaf, totdat hij overging in paars en goud. Mooie effecten en de opbouw tot de finale maakt deze cake erg mooi. Duurt lekker lang en geeft veel variatie. Toch zou ik hem niet nog een keer kopen, hij heeft me niet overtuigd

Back
Bovenaan