• BELANGRIJK!

De media maakt graag gebruik van aannames, vaak kloppen feiten niet en worden onderwerpen en stellingen op een andere manier opgesteld waardoor vuurwerk sowieso negatief in de media komt. De media kan flinke ergernissen opleveren, maar alle media mag en zal geplaatst blijven worden, of het nu positief of negatief is m.b.t. vuurwerk.

Er zijn de laatste jaren tal van discussies op het forum ontstaan bij nieuws over verkeerd gebruik, gevaar, vernielingen en overlast waarbij de sfeer onderling ook vaak gespannen werd. Wij zullen vanaf dit jaar ook strenger toezien op de sfeer in de topics en waar nodig waarschuwen en topics sluiten.

Burgermeester Zutphen heeft de reden waarom ze een verbod hebben.

Pyroboy26

VWC lid
Check 01:30 en je weet waarom Zutphen een verbod heeft, ik kan hier zo driftig van worden.
Door wie worden deze mensen ingelicht, die man is straks verantwoordelijk voor nog meer afgerukte vingertjes doordat er meer illegale zooi komt.
Je moet toch echt met een beter verhaal komen om te zorgen dat mensen er zich aan gaan houden, dit is waanzin. Deze mensen geloven echt dat wij met ons vuurwerk vingers eraf rukken..... hoe dan??? kan maar op 1 manier en dat is met een illegale knaller niet met ons geweldige siervuurwerk.

Naïeve vent. Ja mannetje je zet zelf de poorten van de illegale vuurwerkhel open.

Die heeft er geen ballen verstand van. Achterlijk dat hele gedoe. Doet ergens ook wel pijn, altijd erg fijn kunnen stoken in Warnsveld.

Van zulke types heb ik een hekel gekregen aan dit Nederland. Een kleine groep wil al het leuke verbieden. Pak de landen aan waar ze het zware knalvuurwerk maken. En behoud onze mooie traditie. Ik hou mijn hart vast bij een totaal verbod.

Van zulke types heb ik een hekel gekregen aan dit Nederland. Een kleine groep wil al het leuke verbieden. Pak de landen aan waar ze het zware knalvuurwerk maken. En behoud onze mooie traditie. Ik hou mijn hart vast bij een totaal verbod.

Heb een spuughekel gekregen aan linkse lieden.

Die zuurpruim denkt werkelijk dat de verkopers van vuurwerk daar,de komende jaren een daling in verkoop van vuurwerk zullen gaan zien ?
Denk dat t tijd word dat hij z'n kop uit t zand haalt en een werkende bril op z'n snufferd moet gaan zetten,dan zal hij zien dat de wekelijkheid anders zal zijn.
Als andere gemeentes al merken dat handhaven onmogelijk blijkt voor politie en boa's,zouden die lui bij hem in de gemeente dan beschikken over boven natuurlijke krachten waardoor het hun daar wel lukt ? 😂 😂:bonk:
Sorry dat ik t zeg,maar ik "vrees" dat hij dit volgend jaar wel terug kan draaien,omdat het toch NIET werkt :d

Back
Bovenaan