Schiedammert
VWC lid
Als iedereen gewoon ff normaal doet en gewoon ff wacht met stoken als je van veraf al een hond aan ziet komen, wat veruit hier de meeste al doen, is er niks aan de hand.
Helaas is het brein van een kind simpelweg nog niet zover ontwikkeld om altijd de gevolgen van zaken te overzien.
Een hond van veraf aan zien komen... met o&n? het is niet zo dat mensen met o&n gaan letten op honden die ergens los of aan de lijn wandelen... achter auto's door wandelen of opeens om het hoekie van de straat komen... met al die rook... lasogen... nee man. Hou die beesten lekker binnen leer ze gelijk op de wc kakken.
Ik stond van de week weer de schoenen van mijn dochter te wassen omdat er een hondenbezitter te lam is om het op te ruimen.
Vin het goor. Van die lelijke ongewassen buurvrouwen en mannen die s' ochtends de hond uitlaten in hun pikachu onesies.
Wat mij betreft gebruiken ze dat uurtje van 22:00 tot 23:00 voor het inslapen van hun dierbare hondjes... voor een uurtje of meer.
Dit zit diep... het komt ook een beetje doordat ik 'lief dier' van Midas Dekker heb gelezen. Sindsdien wantrouw ik elke huisdier bezitter.
Ik ga weer yoga-en.. dat helpt
Laatst bewerkt: