Burcht 24-08-19 (max 7”)

Thresher

VWC lid
Burcht 24-08-19 (max 7”)

Eindelijk weer eens tijd gehad om een showtje te bezoeken en meteen een hele mooie meegepakt. Vanavond naar Burcht nabij antwerpen geweest. Daar werd een vuurwerkshow door profireworks geschoten. Deze mannen gaan voor kwaliteit. Echt hele mooie shells gezien! Aardig wat zink ook, de zink 605 blijft schitterende shell. Kwamen ook een paar dikke blokken voorbij. Het was weer ouderwets genieten. Na de show stond er nog een struik in de fik, die kon gelukkig snel geblust worden.

Hierbij de film, enjoy.

Laatst bewerkt:
Zo dat ziet er inderdaad uit als een leuke show! Lijkt ook helemaal niet zo druk of ligt dat aan mij? Ter ere van wat is deze show eigenlijk?

Gaat voor volgend jaar in de agenda! :D

Kwaliteitsspul wat op een creatieve manier de lucht in wordt geramd, komt zat leuks voorbij, heerlijke blokjes ook :thumbup:

Bedankt voor de films mannen, tof showtje om te zien !

Hele mooie show waar je bijna tegen het vuurwerk aan stond! Prachtige shells werden er gebruikt en je merkt gewoon dat er veel tijd in is gestoken. Het weer was perfect, de locatie was perfect ( je voelde zelfs de burst van de cakes ) en het was voor mij maar een uurtje rijden. Zeker een show die jaarlijks in de agenda komt te staan! We stonden op zo'n 10 meter afstand van de cakes en ground salutes en zo'n 40 meter van de grotere kaliber shells. Het was ook echt gemoedelijk daar.

Een erg fraaie show daar. De schieters zijn ook tot op het bot liefhebber, dat kun je zien aan de kwaliteit vuurwerk en de schiet stijl die altijd hebben. Ze proberen er altijd wel iets moois van te maken.

De afstand van af het eerste hek tot de bodembitz knallers is ruim 25 meter, toevallig had ik dat van te voren uitgestapt.

Back
Bovenaan