Bunschoten-Spakenburg 05-05-25

the cigarman

VWC lid
Datum: 5 mei 2025 22.30 - 22.45
Adres: Westdijk Bunschoten-Spakenburg
Reden: Bevrijdingsdag?
Schietbedrijf: Pyromax

------------
Niet al te lang getwijfeld, maar stiekem toch wel of ik naar deze show zou gaan.
Toch gegaan en afgesproken met Jawe in Bunschoten-Spakenburg. Ik/we vond(en) het voor alleen consumenten vuurwerk een prima show.
Een plekje buiten de wind en rook gezocht, enig nadeel was wel dat ik het letterbord niet zien en voor de fonteinen met lekkere harde kraakstaaf crackling stond een boom.
Maar achteraf zal dat aan mijn reet roesten want het was allemaal dik in orde.
Qua weer betreft was het precies hetzelfde als in Katwijk, maar ik kon wat langer in de auto zitten, zo koud heb ik het niet gehad en mijn statief wou niet omwaaien.
Foto's.
DSC_2152.JPGDSC_2161.JPGDSC_2164.JPGDSC_2167.JPGDSC_2172.JPGDSC_2176.JPGDSC_2187.JPGDSC_2194.JPGDSC_2198.JPGDSC_2207.JPG

Totaal niet.
Maar het publiek stond wel aan de kant van het recreatiestrand.
Wij hebben aan de kant van de haven gestaan. We hebben niet gezien wat er op het letterbord stond, maar het was prima om daar te staan.
Ik stond er recht voor, je kon best dichtbij komen. Lekker kruitgesnoven en stukken karton gekopt. Er stonden overigens nog wel heel veel mensen op de dijk, vond het zelf best goedbezocht

Ik stond er recht voor, je kon best dichtbij komen. Lekker kruitgesnoven en stukken karton gekopt. Er stonden overigens nog wel heel veel mensen op de dijk, vond het zelf best goedbezocht
Dat heb ik niet gezien, maar voor dat uitzicht stond een gebouw voor. 🙈
Fijn om te horen dat er lekker veel mensen zijn komen kijken.

Trouwens wat voor tekst stond er op het letterbord?

Back
Bovenaan