Bunker met vuurwerk in Duitsland ontploft

Iemand enig idee wat die betonnen blokken daar voor die ene bunker doen ?

En van die eerste foto sta ik best wel verbaast te kijken, het stucwerk ligt eraf, ramen eruit. Een grote bouwval :shocked: Ik neem aan dat dat nog een oud kantoorpand of iets dergelijks was ?

Even over die eerste foto:

Dit is een oude munitieopslagplaats van het Duitse leger. Het kleine bouwvallig gevalletje staat aan de ingang van het depot. Het werd gebruikt door het wachtpersoneel die de munitie moesten bewaken en zal nu gewoon leeg staan.

Zware klap dit voor Hardix.
Hopelijk valt alles mee.
Ziet er heftig uit op de foto's.

Die Betonnen blokken zijn er sinds 1,5 jaar pas geplaats.
Voorheen stonden die blokken daar nog niet en dat kantoor pand is al sinds 5 jaar helemaal kapot en verlaten.

Er stond toendertijd ook nog een Houten schaft keetje voor diegenen die daar toen zijn opslag hadden en deden handelen :D

IK heb de deuren zelf zien open en dicht gaan en ik kan je vertellen dat die deuren ECHT zwaar ijzer zijn.

Handmatig moet je ze open "takelen" en dan zijn heb je die buiten-deur en vervolgens moet je ook een stalen binnen deur open.

De buiten deur is egt gruwelijk!! zeker 50 cm dik staal.

De bunker zelf : Je ziet de ingang.De hoogte in de bunker is niet veel hoger..... 2,5mtr is de max hoogte aa de binnenkant.

Al met al is de bunker Zeker stevig te noemen.Jammer voor diegene die zijn vuurwerk er in had opgeslagen.Maar voor die grote mannen kost die niks!

:bye:

Back
Bovenaan