Bunga Assorted [Ass.]

Ben benieuwd hoe de nieuwe batch het gedaan, zie dat ze er een tail cake tussen hebben gedaan. Dat was volgens mij nog niet zo. Effecten/burst lastig in te schatten op nieuwe Chinafilmpje.

Lange tijd gestwijfeld, maar deze vorige week toch maar besteld samen met een monster ride, erg benieuwd naar deze

De blue bunga lijkt de nieuwe apex II te zijn gezien hetzelfde artikelnummer. Apex I is nummer 4.

Nummers van de bunga cakes gaan van 5 t/m 9. Misschien de pyro 5 dan 0 t/m 4?

1000047001.jpg

Laatst bewerkt:
Helemaal eens met bovenstaande. In 2023 had ik het Pyro 5 assortiment besteld naar aanleiding van een straatfilmpje van Mark in the Dark. In de straat was ik erg onder de indruk van de Pyro 5, maar aangezien de Pyro 5 vorig jaar niet beschikbaar was, heb ik gekozen voor de Bunga 19sh. Over de Bunga 19sh was ik net zo tevreden als over de Pyro 5. Wederom klein kaliber, vrij kleine cakes, maar de kwaliteit is gewoon erg goed. Ondanks de wind hielden de boeketten goed stand. Tempo is goed, de burst is erg goed en het spreekt mij erg aan dat er diverse effecten in 1 cake zijn gebruikt. Een absolute aanrader en wat mij betreft zou elke vuurwerkwinkel zo'n setje in zijn winkel aan moeten kunnen bieden.

Back
Bovenaan