Bunde 06-08-2008

hier ben ik als het goed is aanwezig. is toevallig heel kort in de buurt dus.
meerdere mensen?

Haha wat handig dat ik dit even lees, de dag van tevoren. Ik woon namelijk 3 kilometer verderop.:wink:
Even uitpluizen hoe laat en waar dus.
:bye:

heb ze net gebeld en nemen ze niet op:bonk: dus ben eens benieuwd of dat nog wat word vanavond:p

Zojuist gemaild!!!
Storing in de telefooncentrale!!

Hallo Kevin,

De exacte tijd kan ik ook niet zeggen, maar dit zal tussen 22.00 en 23.00 uur zijn.

Ikzelf verwacht eigenlijk 22.15 uur.

Mvrgr

Ben

--------------------------------------------------------------------------------

Van: kevin ....... [mailto:[email protected]]
Verzonden: dinsdag 5 augustus 2008 17:24
Aan: [email protected]
Onderwerp: vuurwerkshow bunde (hockeyveld)

Hallo,

Samen met nog wat vrienden ben ik van plan om morgen naar de vuurwerkshow te komen kijken bij het Hockeyveld in Bunde. Helaas staat nergens een tijdstip vermeld van de show.

Wellicht kunnen jullie ons blij maken met het tijdstip wanneer de show begint!

Mvg Kevin

--------------------------------------------------------------------------------

Express yourself instantly with MSN Messenger! MSN Messenger

Laatst bewerkt door een moderator:
heee,
volgens mij had je vanmiddag al teruggebeld dus wist et al van mijn moeder:D
bedankt voor het vaststellen van de tijd in ieder geval:)

Ze mogen de volgende keer wel wat meer flyers ophangen, of iets op een site zetten. Niemand in mijn omgeving weet überhaupt dat er een vuurwerkshow zou zijn om 22:15 (nu wel, dankzij mij... meer bezoekers :D)

Bedankt voor de tijden!

Nounou, dat was echt tijdverspilling. Aangenomen dat de show om 22.15 uur zou beginnen, kwam ik om 22.11 uur aan. Ik hoorde helaas om 22.06 al wat knallen, dus ik maar wat extra gas gegeven. Toen ik nog geen 5 minuten later aankwam op het terrein was het laatste schot net gelost. Dus ik heb af en toe wat boeketten door wat bomen gezien maar meer ook niet.:bonk:
Stelde geloof ik ook niet echt wat voor verder, maargoed dat kun je dus niet van mij horen.

De show was slecht tot matig naar mijn mening. In het begin alleen wat lichtkogeltjes, met wat fluit. Naderant miss 10 potjes, waarvan hooguit 3 iets mooiere en middel grote boeketjes (wat je boeketjes noemt).

Aangezien dit keer alles electronisch werd ontstoken ging ook het e.e.a. mis als je het mij vraagt. (Wel geinig, voor mij eerste keer dat ik zag hoe dat nu echt werkt).

EDIT: Ik vond de 8 knetterstaven nog het mooiste van de show :D

Laatst bewerkt:
Even een reactie op de bovenstaande:

Meer reclame voor de show: Als de organisatie dat niet wil, en het alleen voor hun cluppie wil dan doe je dat niet!

Tijdstip schieten: We zijn exact begonnen met schieten om 22.20 uur, dus niet om 22.06 zoals iemand hier schrijft!

Matige tot slechte show wordt door iemand van jullie omschreven: De organisatie was meer als reuze tevreden, met het maar zeer!!! beperkte budget dat deze vereniging tot hun beschikking had om deze week voor kinderen af te sluiten!
Dus als jullie alleen maar vuurwerken gewend zijn met grotere budgetten, moeten jullei dat er wel even bijzetten...

Het "mis" gaan m/b/t/ het electronisch ontsteken: Hoe kom je hierbij, hoe weet je dat, heb je dat aan iemand gevraagd??

Verder graag reactie, hou van kritiek, kan er ook van leren, maar niet van kinderen van 13!

Ik wacht het graag af!

ben het toch wel met je eens pyroben. slecht geschoten was de show totaal niet hoor. enja wat hadden we dan moeten verwachten kevin:p? het was geen groot vuurwerkspektakel eh. het was voor ons mischien wat saai maar over et algemeen toch de moeite waard geweest om ff langs te gaan. en pyroben: ik denk dat je je horloge wel even beter mag zetten:pwant om kwart over 10 stond ik alweer bij de hekken:wink:

Klopt helemaal wat Pyroben zegt.
Sommige vuurwerkfreaks vergeten even dat het voor een feestje is en de opdrachtgever zelf bepaald hoe of wat. Wilt hij een kleine budget showtje met wat potjes en af en toe wat waaiers (Ik zeg maar wat), dan krijg de opdrachtgever dat ook. Ik dacht eerst ook zo als een paar en vergat dat helemaal dus was negatief over de show, maar als je weer bij zo'n show ben moet je ook is letten op de mensen waarvoor het geschoten worden, ik heb altijd hele blije mensen gezien en dan denk je echt van kijk hier doen ze het nou voor.
Net als Ben zeg de opdrachtgever was er erg blij mee, daar gaat het toch om lijkt mij?

Tijdstip schieten: We zijn exact begonnen met schieten om 22.20 uur, dus niet om 22.06 zoals iemand hier schrijft!

Inhoudelijk op de show ben ik niet iemand die snel kritiek geeft. Vooral niet als er níét uitgebreid reclame voor is gemaakt. Dan hoef je echt geen groot spectakel te verwachten! En dat deed ik niet. Het is gewoon leuk om eens weer wat vuurwerk te zien. Daarvoor alleen al wilde ik gaan kijken.
Maar ik ben echt geen leugenaar als ik zeg dat om 22.11 uur op mijn horloge het al afgelopen was, en dat het publiek alweer naar huis ging.:wink: Ik ben om 22.00 uur thuis vertrokken, en als er één klok was die 10 minuten later zou aangeven zou ik je nog geloven, maar ik weet zeker dat rond 22.06 uur al iets te horen was. Ik dacht namelijk wat in de verte te horen, en voor de zekerheid keek ik op mijn horloge.
Dus als jullie alleen maar vuurwerken gewend zijn met grotere budgetten, moeten jullei dat er wel even bijzetten...

Ik voel me hierbij aangesproken vanwege het woord 'jullie', dus wilde ik hier ook even op reageren. Voel je niet aangevallen vanuit mijn kant. Nogmaals, bij een evenement waar bijna geen reclame voor wordt gemaakt kun je ervan uitgaan dat het geen grootste show is. Ik had het leuk gevonden om naar die 5 minuten vuurwerk te kijken, puur alleen al om weer eens wat vuurwerk te zien.:wink:

Even een reactie op de bovenstaande:

Matige tot slechte show wordt door iemand van jullie omschreven: De organisatie was meer als reuze tevreden, met het maar zeer!!! beperkte budget dat deze vereniging tot hun beschikking had om deze week voor kinderen af te sluiten!

De mensen die er minder van af weten (zo noem ik het maar even), zijn al snel tevreden met de simpelste potjes. Maar ik vraag mij af of er niet meer symmetrie in de show kan worden verwerkt? Vooral als het electrisch werd ontstoken vond ik dat het wel mooier zou staan.

Grotere budgetten? Nou dat valt reuze mee! Aan het siervuurwerk heb ik vorig jaar ook niet veel geld uitgegeven (zo rond de 200 totaal). Toch was dat vuurwerk al een stuk uitbundiger. (Het was wel siervuurwerk van de aldi en lidl, maar als consumenten al 20-25 potjes kunnen kopen in duitsland (dit is niet illegaal, aangezien ze ook vorig jaar mensen met een bescheiden lading door lieten rijden bij een controle.)... vraag ik mij af waarom dat niet in Nederland mogelijk is!

Het "mis" gaan m/b/t/ het electronisch ontsteken: Hoe kom je hierbij, hoe weet je dat, heb je dat aan iemand gevraagd??

Van die W shaped rekjes waar soort thunder flowers inzaten ging er steeds maar één van naar rechts, en 1 schoot de lucht in (die andere naar links kwam niet, over later pas?)

Verder graag reactie, hou van kritiek, kan er ook van leren, maar niet van kinderen van 13!

Kritiek is altijd beter voor jezelf, en voor de mensen om je heen. Je kunt er meestal wel wat van leren, tenzij het van kinderen is die 13 zijn. In deze situatie ben ik reeds 4 jaar geen 13 meer, dus dat verhaaltje gaat niet op:)

Verder; Hier heb ik mijn mening gegeven, daarvoor is een forum dan ook:bye:

Laatst bewerkt:
Kijk dat zijn nou eens reactie's....

Kritiek hoort erbij, en daarom reageer ik ook...

Nog even terzake: ik ben er zelf niet geweest, en het was de bedoeling dat om 22.20 geschoten moest worden, en hoor net dat de mensen om 22.00 uur richting schietterrein gingen en er om 22.10 begonnen is...?

Wat symmetrie betreft, de mensen wilden graag een wild west show, en dan krijgen ze dat he de klanti s uiteraard koning...

Wat dat "fout"gaan betreft daar waren enkele kings gekoppeld, en schijnt een breuk in het lont te hebben gezeten heb ik mij laten vertellen....

gr

Ik

p.s. ik ben nog altijd zo vrij om te vertellen waar en wanneer er een show van ons is, als jullie willen komen kijken... wij hebben geen geheimen...

De mensen die er minder van af weten (zo noem ik het maar even), zijn al snel tevreden met de simpelste potjes. Maar ik vraag mij af of er niet meer symmetrie in de show kan worden verwerkt? Vooral als het electrisch werd ontstoken vond ik dat het wel mooier zou staan.

Meer symmetrie vraagt om meer aandacht meer aandacht vraagt om meer arbeidsuren. Dit is iets wat ze, lijkt mij, bij een gering budget zo laag mogelijk willen houden.

Grotere budgetten? Nou dat valt reuze mee! Aan het siervuurwerk heb ik vorig jaar ook niet veel geld uitgegeven (zo rond de 200 totaal). Toch was dat vuurwerk al een stuk uitbundiger. (Het was wel siervuurwerk van de aldi en lidl, maar als consumenten al 20-25 potjes kunnen kopen in duitsland (dit is niet illegaal, aangezien ze ook vorig jaar mensen met een bescheiden lading door lieten rijden bij een controle.)... vraag ik mij af waarom dat niet in Nederland mogelijk is!

Zoals ik hierboven al neer zet komen er heel wat meer kosten kijken bij een vuurwerkshow, dan wanneer jij je vuurwerk afsteekt met oud en nieuw. Denk aan het aanvragen van vergunningen maar ook weer aan die arbeidsuren.

Van die W shaped rekjes waar soort thunder flowers inzaten ging er steeds maar één van naar rechts, en 1 schoot de lucht in (die andere naar links kwam niet, over later pas?)

wshaped rekjes kunnen wel tegelijk ontstoken worden maar het komt wel eens voor dat (dezelfde) producten verschillende brandduur hebben. Zet zelf 3 potten naast elkaar je zal zien dat het lang niet altijd een salvo is.

Wellicht is het handig om de volgende keer met een oordeel verder na te denken over hoe de zaken in elkaar (zouden kunnen) zitten:wink:

Nog even terzake: ik ben er zelf niet geweest, en het was de bedoeling dat om 22.20 geschoten moest worden, en hoor net dat de mensen om 22.00 uur richting schietterrein gingen en er om 22.10 begonnen is...?
Als je er zelf niet bij bent geweest, vind ik het wat ongegrond om tegen mensen te zeggen die er wél zijn geweest dat de show wél op tijd was. Ik snap dat je ervan uit gaat dat alles volgens plan gaat, maar waarom zei je dat dan? (In een van je vorige posts.:wink:)

p.s. ik ben nog altijd zo vrij om te vertellen waar en wanneer er een show van ons is, als jullie willen komen kijken... wij hebben geen geheimen...
En we zijn ook blij dat je dat tot op heden altijd hebt verteld, en zouden het ook heel fijn vinden als je dit blijft doen.:)

Back
Bovenaan