Bull Riding

het is zeker leuk blokje maar het is 2x minder hard dan silver salute hoor haha.

silver salute knalt hier rustig bovenuit :wink:

In de buurt van een silver salute kwam die zeker niet ( bij mij dan )
Niet al te veel van verwachten dus !
Verder gewoon een leuk knalblokje :D

Nou op dat filmpje hierboven ergens schiet hij alles in 8sec eruit..
Denk dat die van mij toch wel zeker minimaal het dubbele duurde :wink: ( 16sec )

Ik had deze pot ook afgestoken. De knallen vielen best wel tegen. Bij mij duurde hij ook veel langer dan het filmpje hierboven.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hoe knalt dit blokje vergeleken met de Thundering Heaven van Original fireworks?

Vind die knallen toch echt wel het minimum wat ik verwacht van een knalbok. Anders koop ik liever van dat geld een knalblokje met minder shots maar die wél hard knalt. ( Mc-thunder ofso )

Lijkt me een leuk blok, jammer dat de knallen niet hard overkomen maar je hebt dan wel weer 60 schoten voor een kleine prijs. :)

Zoals ik op pagina één al heb gezegd: deze cake is de naam knalblok nauwelijks waardig. Knalt écht niet zo hard. Omdat ie in salvo's schiet klinkt ie wat beter, maar daverende dreunen zijn het niet.

nou ik had er spijt van dat ik er niet een paar meer had.
een leuke prijs voor een leuk potje komt er zeker weer :D

hij is ook leuk om mee te beginnen om 10 uur met een fluted 500 ofzo :D

gr

Wij hadden er dit jaar 2 gekocht met onze groep. Het geweld moet ie hebben van het feit dat hij in salvo's schiet maar niet echt van de knallen, die waren niet meer als gemiddeld. Echt opvallen om 12 uur doe je er niet mee, maar ze waren leuk voor in de middag.

Grappig potje dit!
Van de knallen hoeft ie 't niet te hebben, dan kan je beter wat anders nemen, maar doordat ie in salvo's schiet is ie wel weer grappig!
Voor die prijs was het de moeite waard :)

Back
Bovenaan