bulk shoppen in duitsland

Als ik naar Duitsland ga wil ik een dagje uit. Rustig vuurwerk kopen en wat winkelen,S,avonds lekker eten en een biertje(met mate)drinken.Ik heb drie dagen om in NL vuurwerk te kopen dus tijd zat.

Als ik moet kiezen tussen Groningen en Duitsland, wordt het toch echt wel Duitsland. Maar ja als jij graag naar Groningen wilt moet je dat lekker doen.De sfeer in Duitsland is echt wel gezelliger dan hier in NL.Ga nog maar een jaar of 20 naar Duitsland,dus ik weet waarover ik praat.

welke sfeer bedoel je preciess ? bij de plaatselijke lidl of aldi ?

welke sfeer bedoel je preciess ? bij de plaatselijke lidl of aldi ?

Ik snap het wel hoor. Vorig jaar ook gewoon wat verder Duitsland in gereden. Weet zo niet eens meer hoe het plaatsje heette maar het was een soort verzamelplein van winkels en restaurantjes. Buiten stonden er kraampjes waar je een curryworst en een bak koffie kon scoren en je had 3 winkels die vuurwerk verkochten.

Hier in NL haal ik nog steeds mijn meeste vuurwerk maar ik vind het elk jaar weer genieten om naar Duitsland te gaan. Sommige vuurwerkwinkels hier in NL zouden er een voorbeeld aan kunnen nemen.

Is trouwens de sfeer met oud jaar in duitsland een beetje te vergelijken met nederland ik bedoel de straatsfeer in het bijzonder?

Is trouwens de sfeer met oud jaar in duitsland een beetje te vergelijken met nederland ik bedoel de straatsfeer in het bijzonder?

Nee totaal niet te vergelijk met Nederland, hier lijkt het vanaf 00:00 letterlijk oorlog:p en in Duitsland is het idd allemaal wat relaxter, met het motto een beetje " het is wel goed zo " althans die ervaring heb ik met Duitsland qua o&n.

Naja in Duitsland koop je nagenoeg hetzelfde vuurwerk ook bij de buren of een stukje verderop. Mocht het ergens op zijn, ga je gewoon naar de winkel er naast bij wijze van spreken om het daar alsnog te halen.

Back
Bovenaan