Buddah land

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 672
Artikelnaam: BUDDAH LAND
Bruto Gewicht: 1,094gram
Netto Kruitgewicht: 200gram
Aantal Schoten: 10sh
Effectomschrijving: 10 shots ronde cake met nieuwe effecten, nu voor een extreem lage prijs!
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 16/1
Tijdsduur: 30sec
Stijghoogte: 30meter
Adviesprijs: €12,50
Voorverkoopprijs: €12,50
O.a. te koop bij: Rubro.nl

672_buddah_land_rubro-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kwam zojuist de productfilm tegen van deze cake. Was meteen enthousiast en was eigenlijk al onderweg naar mijn bureau om een pen en papier te pakken en deze te noteren op de wensenlijst.

Super dikke dahlia's met prachtig volle 'ghost' boeketten en ook de blinkers combineren geweldig met het white plum effect. Ook het finale salvo spreekt mij qua effectencombinatie erg aan. Wel lijkt deze op de video misschien wel iets te goed.

Meteen even gezocht of onze oosterburen deze toevallig hebben geschoten tijdens de afgelopen jaarwisseling. En dat klopt, want ik kwam onderstaande straatfilm tegen. Helaas maakt de straatfilm veel minder indruk en komen ook de effectencombinaties niet overeen. Erg jammer, want de productfilm is echt geniaal en als de productie grotendeels overeen was gekomen met de productfilm dan was dit echt een topper van formaat.

In het China filmpje vind ik hem geweldig, maar in het tweede filmpje blijft er nog maar iets mager van over. Ik wordt er in ieder geval niet enthousiast van :no:

Toch wel een geinige cake zo hoor. Ik denk dat de straatvideo redelijk vertekent, camera instellingen lijken alle kleur wel te doen vervagen.

Ik meen dat deze cake ook als cake 1 in het nieuwe Event Stage Collection 5 - Assorted pakket zit. Allen cakes met een leuke extra twist, net wat bijzonderder dan normaal. Op de september-demo versie komt ie in ieder geval erg mooi over.

Eentje om in de gaten te houden in ieder geval

In het China filmpje vind ik hem geweldig, maar in het tweede filmpje blijft er nog maar iets mager van over. Ik wordt er in ieder geval niet enthousiast van :no:

Denk dat de camera hier een grote rol speelt. Maar voor 12,50 een leuke cake om mee te nemen. Rubro heeft ons super producten gegund :) so why not. :p

Afgelopen jaarwisseling heb ik deze in de straat aan het werk gezien. Was wel aardig, maar de boeketgrootte viel iets tegen.

Ja ik vond deze ook onwijs goed presteren, boeketgrootte vergelijkbaar met de Monster Ride.

Dat ziet er inderdaad goed uit. De burst en effecten komen goed over in de video, bedankt voor het delen.

Back
Bovenaan