Brutal 400

Dit item komt niet in de losse verkoop. Krijg je erbij bij een bepaald bedrag volgens interview met avp op 1:50

Voor 2kg kruit wel erg aan de prijs. Dan moet hij 2x zo goed zijn als de bekende 400s compound. Ben benieuwd naar het filmpje.

Voor 2kg kruit wel erg aan de prijs. Dan moet hij 2x zo goed zijn als de bekende 400s compound. Ben benieuwd naar het filmpje.
Vergeet niet dat deze verschillende shapes schiet en daardoor duurder is om te produceren en transporteren dan een I-shape zoals de Total Display Show. Je moet dan ook niet verwachten dat deze in dezelfde prijsklasse valt. Kijk bijvoorbeeld maar wat de Cardinal Wave Display kost.

Ik ben wel heel benieuwd naar een filmpje.

Vergeet niet dat deze verschillende shapes schiet en daardoor duurder is om te produceren en transporteren dan een I-shape zoals de Total Display Show. Je moet dan ook niet verwachten dat deze in dezelfde prijsklasse valt. Kijk bijvoorbeeld maar wat de Cardinal Wave Display kost.

Ik ben wel heel benieuwd naar een filmpje.
Dat klopt, maar het gaat hier om een verdubbeling. Als die presteert zoals die ander zou het heel gaaf zijn. Ben daarom erg benieuwd naar het filmpje. Schrik alleen dat een enkele compound een adviesprijs van 300 heeft 😉.

Dat klopt, maar het gaat hier om een verdubbeling. Als die presteert zoals die ander zou het heel gaaf zijn. Ben daarom erg benieuwd naar het filmpje. Schrik alleen dat een enkele compound een adviesprijs van 300 heeft 😉.
De 400S TDS heeft een adviesprijs van 259 dus zoveel scheelt dat niet eens. Die adviesprijzen van tegenwoordig... ;)

Deze heeft wat weg van de Total Display 400, maar ook wat van de Cardinal Wave. Een mooie combi tussen tempo en ook sierlijkheid, de laatste cake kan je zo los uitbrengen in W-shape!

Hij staat hier in de garage. Maatje van mij die niet veel met vuurwerk heeft heeft hem vandaag 5 minuten voor sluitingstijd in de losse verkoop gekocht. Heb zelf de 400 tds dus kan het vergelijk goed maken.

Sorry wist niet dat er een waaier in zat anders had ik wel verticaal gefilmd 😜

Deze met korting gehaald. 300 Zou ik er absoluut niet voor betalen.
Wel een toffe rambak. Beetje standaard effecten maar schiet wel in salvo's en ramt lekker door.

Back
Bovenaan