Brunssum 22-05-2011

22 mei 2011 vuurwerk te Brunssum

plaats : Brunssum
prov.: Limburg
wie : Rohan
wat : betreft een meldings vuurwerk
waar : lokatie gelegen aan de Doorvaartstraat ong te Brunssum
tijd : tussen 22.30 en 23.59 uur

Hey Brunssum, is dat niet de plaats waar Yorrick woont ? Misschien leuk voor enkele personen die daar in de buurt wonen om Yorrick op te halen en samen naar die show te gaan kijken ?

Hee, wat lees ik nu.. een vuurwerkshowtje morgen :D

Ik ga er na toe.. misschien leuk om als er mensen zijn die in de buurt wonen om samen te gaan? :D

Zo, ik ben na de show geweest, het was bij het zo genoemde 'vijverpark festival'

Ik ben niet bij de podia's gaan staan maar aan de overkant van het meer waar het lekker rustig was en een mooie weerspiegeling in het water..

De kwaliteit is niet opperbest maar het is ook pas me 2e show die ik gefilmt heb.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Show was amper 3 minuten, maar er werden volgens mij wel prof-cakes gebruikt aan de grote van de effecten te zien :)

nice man,

de kwaliteit vind ik zelf wel meevallen. Leuk dat je gefilmd hebt.
Het enige dat jammer is is dat de afstand vrij groot is. Daardoor lijkt alles volgens mij wel wat kleiner. Maar aan de andere kant krijg je zo wel alles erop.
En om nu met een bootje op de vijver te dobberen lijkt me snachts ook niet handig;-)
greetzzz

Jammer dat ik niet hierbij kon zijn. @ Davinstyle, Waar stond je precies? Want ik ken deze plek en het park uit mijn bulles. Als je m op HD zet, is de kwaliteit goed. Ga zo door! Oja welke Cam gebruik je (en met hoeveel lux), misschien een 2e optie voor mij. Zie je bij de volgende (Limburgse) show:P

Jammer dat ik niet hierbij kon zijn. @ Davinstyle, Waar stond je precies? Want ik ken deze plek en het park uit mijn bulles. Als je m op HD zet, is de kwaliteit goed. Ga zo door! Oja welke Cam gebruik je (en met hoeveel lux), misschien een 2e optie voor mij. Zie je bij de volgende (Limburgse) show:P

Ik stond aan de overkant van het 'meertje' en ik keek dus tegen de fontijn met daarachter het oude gemeente huis. en waar normaal het lint staat met het koninnendag vuurwerk, daar werd dit vuurwerk geschoten..

Ik film met de Sony HDR-CX115 Het aantal lux zou ik niet weten hij staat op de 'vuurwerk' stand..

Oke, leuk. Dankje voor de tip, ga eens kijken of ik daar iets mee kan. Ik ben overal aan het vragen. Er zijn er ook zo veel!

Back
Bovenaan