Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Provincie:Zeeland Stad/dorp:Bruinisse Locatie:Op de dijk bij de haven Datum:Zaterdag 18 juli 2026 Tijdstip:23:00 uur Schietbedrijf:DFP Max. kaliber:Consumenten en Prof. Bijzonderheden:Visserijdagen Bruinisse
Was weer een lekkere editie. Salutje erbij? Jazeker. En voor NL begrippen met een hele behoorlijke lading. Op mijn met telefoon geschoten filmpje niet echt te horen. Maar je voelde ze lekker in de buik.
Verder een aantal toffe thema's gezien.
Was een mooie show! Veel unieke effecten gezien, o.a. wat spinners die ik nog niet eerder had gezien, mooie color change mines en shells met een drietal salutes in de kern na de hoofd burst. Salutes waren ook weer erg lekker! Vond het alleen niet zo overweldigend als andere DFP shows, maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog haha.
Dit keer geluid opgenomen met de zoom am7 op stand 5 ipv 4, ben benieuwd hoe jullie het vinden;
Was weer een prima show gisteren! Lekker gevarieerde producten van hoge kwaliteit. Die finale was uiterst origineel. Er was niet bezuinigd op harde beukers.