Brokat Blinker 16sh

Reverser

VWC lid
16 Schuss Batterie "Brokat-Blinker",
Kal. 25mm,
ca. 16 Sekunden,
220,8g NEM, CE
Kategorie F2

Batch 2018

Laatst bewerkt:
Leuke cake maar het was wel merkbaar wat minder vergeleken met de andere Funke producten. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat het 20mm was, want voor 20mm zou ie echt goed zijn dan. Maar voor 25mm was ie dan wat minder.

Deze cake heb ik gisteren ook gezien in Kalkar.
Verreweg de minste Funke cake die we gezien hebben. Eigenlijk Funke onwaardig. Gewoon een doorsnee blinker cakeje. Niets bijzonders, maar ook niet slecht hoor.

Deze cake heb ik gisteren ook gezien in Kalkar.
Verreweg de minste Funke cake die we gezien hebben. Eigenlijk Funke onwaardig. Gewoon een doorsnee blinker cakeje. Niets bijzonders, maar ook niet slecht hoor.

Funke onwaardig? De Cake kost nog geen 15 euro een goede funke cake betaal je 35+ voor

Funke onwaardig? De Cake kost nog geen 15 euro een goede funke cake betaal je 35+ voor

Niet helemaal eens met dat laatste. Wat te denken van Scala s25b, Tropic Palms, Blue Blood, Strobe Variations, Funkeweide Variations, etc? Allemaal (beduidend) lager dan 35,- maar wel kwalitatief beter / unieker dan deze doorsnee cake.

Niet helemaal eens met dat laatste. Wat te denken van Scala s25b, Tropic Palms, Blue Blood, Strobe Variations, Funkeweide Variations, etc? Allemaal (beduidend) lager dan 35,- maar wel kwalitatief beter / unieker dan deze doorsnee cake.

De 2019 batch van de brokat blinker VOOR deze prijs, is geen doorsnee cake meer. Dat vind je nerhens 16 shots MET 3 salvo finale

Ik heb de 2019 batch gehad. Die was echt goed, veel beter dan op die demo filmpjes. Deed niet onder voor een 30mm cake.

Back
Bovenaan