Brocade Finale

Prachtige brocade zit er in deze cake! Afgaande op het filmpje vind ik dit echt een topper en de duur vind ik nog best wel acceptabel.
Houdt je van goud, dan is dit een topper die in de straat zeker wat reacties zal losmaken!!

img_0774.jpg

Ik persoonlijk ga voor de Brocade Finale.
Hij is een tientje duurder, dat wel.
Maar hij gaat ook wat langer door.
Voor mij is dit gewoon de perfecte cake, heerlijke gevulde lucht.
Maar iedereen zal hier anders over denken uiteraard.

100% voor de brocade finale gaan, mooie dikke brocades voor een consumenten cake en hij gaat iets langer door, heb hem vorig jaar gehad een toppertje samen met de brocade to color:)

Ook bij mij is hij dit jaar van de partij. Jammer dat het nergens met een mooie korting kan, maar ik heb er alsnog 55 euro voor over! Of weet iemand in de buurt van Zwolle een dealer met korting op Showtime?

Ook bij mij is hij dit jaar van de partij. Jammer dat het nergens met een mooie korting kan, maar ik heb er alsnog 55 euro voor over! Of weet iemand in de buurt van Zwolle een dealer met korting op Showtime?

Mits je met de Brocade to color ook tevreden bent, dan hebben ze bij Slooijer Nijverdal 4 cakes voor 105,- :bye:

Heb deze cake afgelopen jaar ook gehad.
Ik heb hem in het goud projectje verwerkt.
Maar wat een top cake zeg, niet normaal.
Tempo is echt heerlijk genieten, brocade's zijn om te smullen.
Ja, een echte aan rader dit.

Lijken meer op salvo's, dan het eerdere lekkere tempo wat hij had. Ben benieuwd naar andere demo's in wat voor tempo hij daar schiet.

Back
Bovenaan