Briljante videokunst met vuurwerk

moontan

VWC lid
The Fourth: briljante videokunst met vuurwerk

Op Independence Day (the 4th of July) wordt de verjaardag van de Amerikaanse onafhankelijkheid gevierd. The Fourth of July wordt veelal geassocieerd met parades, picknicks, honkbalspelletjes en verschillende andere publieke en privégelegenheden ter viering van de historie en tradities van de VS. Het is ook de dag van het grote vuurwerk. Michael Brodner filmde een reeks vuurwerk en goochelde wat met de videobeelden. Hij plaatste er muziek onder van “Sigur Rós - Festival” wat een extra touch heeft aan het gebeuren, kijk en geniet.

Video:
http://www.vimeo.com/1291363

vuurwerkjp1.jpg

Vind het persoonlijk echt totaal niets, heb het aangekeken, maar vanaf de helft toch maar gaan skippen, want het is constant hetzelfde... Alles omgekeerd afgespeeld met een irritant nummer eronder...

Erg mooi, maar het kon veel interessanter, zoals Mattenfreak zegt, die muziek is verkeerd. Het hoeft nu ook weer niet snel gemonteerd op een of andere trailer muziek.. maar toch het kon beter!

muziek vondt ik wel leuk maar die beelden vondt ik heel vervelend
van voor naar achter van scherp naar vaag en dat laatste was het ergste
op laatst had hij de muiziek met het vuurwerk gemixt want wel een mooi
ritme gaf. kort om een 7 voor de muziek en een 5 voor de video :bye:

Ik vond het prachtig om naar te kijken mooie muziek waar je in weg kan dromen en dan prachtigen beelden te zien krijgen :D prachtig.
snap niet waarom jullie zoveel negatieven dingen over deze video kunnen zeggen ik kan er 1 bedenken en dat is dat hij het gewoon niet te lang teruguit moest afspelen even leuk maar je wilt toch weten hoe die shell er nou uit ziet.
ik vind het een mooi filmpje :)
bedankt :wink:

Laatst bewerkt:
Vind het persoonlijk echt totaal niets, heb het aangekeken, maar vanaf de helft toch maar gaan skippen, want het is constant hetzelfde... Alles omgekeerd afgespeeld met een irritant nummer eronder...

Same here. ik vond er niks aan. en niet bepaald spectaculair ofzo. Beetje voor en achteruitspoelen, dat ken ik ook...

Back
Bovenaan