Breeschoten vuurwerk-CD 1998

PyroPowerZ

VWC lid
Ik heb laatst deze mooie vuurwerk-CD van breeschoten gekregen.
Welkom bij Vuurwerk 98 !

De Vuurwerk '98 CD geeft een overzicht van onze belangrijkste vuurwerkprodukten voor het seizoen '98.

Download: Vuurwerk_1998
(Bestand als .zip file)

Bekijk bijlage 6676

Trailer:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De films en foto's hebben de namen van de product nummers, misschien dat ik ze ooit eens verander. Of wil iemand het voor mij doen?
Achja, enjoy!

EDIT: Download link aangepast!

Laatst bewerkt:
Weer 5 nieuwe films op youtube geplaatst!
Als er vraag naar is post ik ze wel!
Het zijn de:
- Euro Satellite (320)
- Professional Style 7 (835)
- Crackling Silver Fish (577)
- Professional Style No. 2 (843)
- Quattro Fountain (185)

Het is ook leuk om te zien dat sommige artikelen nog steeds in het assortiment van breeschoten zitten! En de Crackling Silver Fish heeft zelf nog het zelfde label en breeschoten gebruikt zelfs deze product film nog!

Laatst bewerkt:
Hahah geweldig... in dit jaar (1998) maakte ik kennis met mijn eerste 200grams pot. Ik was er helemaal van onder de indruk. Dit was de silver swinging dolphin. :D

Prachtig om de cake's van toen terug te zien. Mij zijn ze bijna allemaal vrij onbekend. Enkelen die nu nog in het assortiment zitten herken ik nog. Toendertijd was het hier allemaal Diamond Collection.

En weer een video op youtube!
Dit keer de Shooting Gallery. Artikel nummer: 555.

Nog een vraagje, kan iemand de pijlen identificeren? Ik zou de namen graag weten!
Het zou kunnen dat ze in het programma staan alleen kan ik het niet installeren :p
Ik schat dat mijn computer niet goed genoeg is :p of zou het eraan liggen dat het programma voor een windows 98 is geschreven en niet voor 7 :p

En ik ben weer aan het massa uploaden geslagen!
10 nieuwe films!
De:
- Colour Crackling
- Fire volcano
- Draakbox 60
- Airbase
- Mystery Rocket 3
- Silver Swingy Dolphins
- Rising Sun
- Roaring Thunder
- Purple Peony
- Flaming Dragon!