Breeschoten lanceert vuurwerkadviseur

moontan

VWC lid
BREESCHOTEN LANCEERT VUURWERKADVISEUR

Breeschoten "de Kruiterij" BV heeft onlangs een nieuw en uniek initiatief in de markt gezet; de vuurwerkadviseur.

Deze website is speciaal ontwikkeld om startende vuurwerk ondernemers op weg te helpen en biedt de belangrijkste informatie over de mogelijkheden, wetten en regels met betrekking tot vuurwerk verkopen.

Door de jarenlange ervaring in vuurwerk verkopen en importeren van Breeschoten te combineren met professionals ten aanzien van de geldende wet- en regelgeving, is de vuurwerkadviseur als geen ander in staat om startende vuurwerk ondernemers de gewenste begeleiding te geven. Begeleiding die in het oerwoud van regels vaak maanden van uitzoeken en irritatie kan schelen.

Kijk voor meer informatie op www.vuurwerkadviseur.nl en maak een afspraak om uw mogelijkheden om vuurwerk te gaan verkopen vrijblijvend te laten onderzoeken.

http://www.vuurwerkadviseur.nl/

Waanzinnig mooi initiatief, dit is erg interessant en voor winkeliers misschien een extra zetje om te gaan verkopen. :D

Mijn complimenten aan Breeschoten.
Erg mooi dat hun dit doen, zal vele mensen/winkels helpen.

Mijn complimenten aan Breeschoten.
Erg mooi dat hun dit doen, zal vele mensen/winkels helpen.

Leuk om te zien inderdaad, maar het gaat Breeschoten natuurlijk niet om het helpen maar om er zelf nog een leuk stukje markt bij mee te pakken.

Het valt me wel op dat Breeschoten wel het vuurwerk bedrijf is die zoveel verschillende websites heeft op vuurwerk gebied. Opzich een goed iets lijkt me aangezien je zo wel veel verschillende mensen aanspreekt door je bedrijf niet te beperken met 1 website.

Back
Bovenaan