aadjogfanaat
VWC lid
maar dit filmpje komt uit december, dus hier word over een persoon gesproken die al eens is opgepakt en nu gister weer is opgepakt als ik het goed begrijp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iedereen zegt wel, als dat afgaat dan.....oke dan heb je een behoorlijke ravage.
en ondertussen gewoon naast een benzinepomp gaan wonen, en als dat in de hens gaat dan ?
Top vergelijking. Goed bezig knul.

.zal zelf ook maar is reageren.
Even voor de duidelijkheid:
Het vuurwerk stond net een half uur binnen groten deels!!!! op 30 december. dus het zou niet lang binnen gestaan hebben snap zelf ook wel dat het niet slim is om dat lang in huis te hebben.
Alles was voor eigen gebruik en zou gewoon normaal de lucht in gaan!
Het is helaas triest dat buren jaloers zijn en mooier spul willen hebben..
de buren waren op de hoogte van wat er lag en ze weten dat er ieder jaar een show is. Als ze er problemen mee hebben, zouden ze dat tegen mij zeggen.
Alleen met de gene die getipt heeft ligt het net iets anders die zijn al zo lang aan het zoeken om ons weg te krijgen daar en nu hebben ze hun zin..
Het is toch wel erg triest dat iemand met een vederkijker bij je binnen ligt te kijken of je niks verkeerds doet..
moet bij een inval, officier van justitie d'r bij, zooi agenten, standaard routineDat hele team ook..![]()
zal zelf ook maar is reageren.
Even voor de duidelijkheid:
Het vuurwerk stond net een half uur binnen groten deels!!!! op 30 december. dus het zou niet lang binnen gestaan hebben snap zelf ook wel dat het niet slim is om dat lang in huis te hebben.
Alles was voor eigen gebruik en zou gewoon normaal de lucht in gaan!
Het is helaas triest dat buren jaloers zijn en mooier spul willen hebben..
de buren waren op de hoogte van wat er lag en ze weten dat er ieder jaar een show is. Als ze er problemen mee hebben, zouden ze dat tegen mij zeggen.
Alleen met de gene die getipt heeft ligt het net iets anders die zijn al zo lang aan het zoeken om ons weg te krijgen daar en nu hebben ze hun zin..
Het is toch wel erg triest dat iemand met een vederkijker bij je binnen ligt te kijken of je niks verkeerds doet..

inbreuk op privacy is hier niet van toepassing zo ver ik weet. immers ze hebben je onherkenbaar gemaakt. 2e ze filmen vanaf de openbare weg, dat mag.
Je zou je nog kunnen beroepen op je portret recht.. maar ook dat is niet geschonden. immers je was niet herkenbaar. je had eventueel nog kunnen weigeren mee te werken omdat de camera op je neus stond en voor je huis. Maar ook dat had je toen ter plekke moeten aangeven.
3e je had de uitzending nog kunnen tegen houden dmv van een kort geding. Maar vaak beslist een rechter in deze niet in je voordeel. Het maatschappelijk belang (opslag verboden vuurwerk, angst in de buurt, waarschuwende werking, enz, enz) preveleerd meestal boven jou privacy in dit soort zaken.