Bredase jongen met 300kg vuurwerk

maar dit filmpje komt uit december, dus hier word over een persoon gesproken die al eens is opgepakt en nu gister weer is opgepakt als ik het goed begrijp?

Ik denk dat dit de juiste keuze is.
Als je ziet hoe die familie is aangetast enzo, dan vind ik dit wel een gepaste straf.

Top vergelijking. Goed bezig knul.

alleen is er 1 groot verschil !

dat een bezine pomp veiligheids voorzieningen heeft om een dergelijk explosie te voorkomen !
denk bijv aan afsluitkleppen die zorgen dat het vuur niet in de opslag tank kan komen.

bij jou in huis word het even iets anders.
de brandweer gaat naar binnen weet van niks en dan volgt de explosie met alle gevolgen van dien :frusty:

bij een tank station kunnen ze er rekening mee houden dat er iets kan gebeuren bij jou zullen ze zo je huis binnen lopen op zoek naar slachtoffers en de brand haard.

:bye:

kan ook en als dat zo is is dit even voor de duidelijkheid :P
dat het appels met peren vergelijk is :P

gr

zal zelf ook maar is reageren.
Even voor de duidelijkheid:
Het vuurwerk stond net een half uur binnen groten deels!!!! op 30 december. dus het zou niet lang binnen gestaan hebben snap zelf ook wel dat het niet slim is om dat lang in huis te hebben.
Alles was voor eigen gebruik en zou gewoon normaal de lucht in gaan!
Het is helaas triest dat buren jaloers zijn en mooier spul willen hebben..
de buren waren op de hoogte van wat er lag en ze weten dat er ieder jaar een show is. Als ze er problemen mee hebben, zouden ze dat tegen mij zeggen.
Alleen met de gene die getipt heeft ligt het net iets anders die zijn al zo lang aan het zoeken om ons weg te krijgen daar en nu hebben ze hun zin..
Het is toch wel erg triest dat iemand met een vederkijker bij je binnen ligt te kijken of je niks verkeerds doet..

Het vuurwerk stond net een half uur binnen groten deels!!!! op 30 december. dus het zou niet lang binnen gestaan hebben snap zelf ook wel dat het niet slim is om dat lang in huis te hebben.
de buren waren op de hoogte van wat er lag en ze weten dat er ieder jaar een show is. Als ze er problemen mee hebben, zouden ze dat tegen mij zeggen.
Alleen met de gene die getipt heeft ligt het net iets anders die zijn al zo lang aan het zoeken om ons weg te krijgen daar en nu hebben ze hun zin..
Het is toch wel erg triest dat iemand met een vederkijker bij je binnen ligt te kijken of je niks verkeerds doet..

Hey,

Erg jammer van zulk soort buren! En op oudjaarsavond stonden hun zeker ook te kijken? Nogmaals erg jammer kerel!

oke dan das echt balen als je zoiets overkomt .
tjonge dat er iemand met een verrekijker bij naar binnen staat gluren sta je toch ook niet bij stil :frusty::bonk:

Het is gewoon te TRIEST voor woorden dat er zulk soort zielige figuren bestaan die met een verrekijker bij iemand anders in huis kijken.
Zou je zulk soort lui niet kunnen aanklagen wegens inbreuk op de privacy?
Want zoiets mag toch niet.

hmz beetje nsb gedrag van kijk daar zitte de joden :X sorry waar gaat het heen in nederland :X en vooral als je het op 30 december binne zet :X

Bedoel het niet natuurlijk schijnheilig maar in dit geval zat je fout omdat je illegaal bezig was en je in zo een situatie gewoon altijd aan het kortste eind trekt en das zwaar balen. Maar dat neemt niet weg dat ik net zo zou flippen als jij (MrFirew0rk). Heb ook zeker een hekel aan mensen in de buurt die denken dat ze meer/beter zijn dan jij en je altijd proberen de les te lezen en daarnaast allemaal manieren zoeken je dwars te zitten.

@witte reus Inderdaad inbreuk op privacy maar bewijs het maar is?
Als dat allemaal zo makkelijk ging..

@magnolia Dat is niet eens alles maar dat maakt veder niet uit, Me ouders zijn opzich wel blij dat we daar nu weg zijn, Maar neemt nog niet weg ik had al me vrienden etc daar. ik kan nu niet zomaar ff naar vrienden toe helaas. Daarom heeft het veder wel een andere impact,denk dat je dat ook wel begrijpt!

@genius Klopt helemaal, ik ben gewoon fout! daar kan je lang of kort of praten. Het is alleen jammer, ik ga er verantwoord mee om veder maar dat maakt het nog niet goed helaas!

inbreuk op privacy is hier niet van toepassing zo ver ik weet. immers ze hebben je onherkenbaar gemaakt. 2e ze filmen vanaf de openbare weg, dat mag.

Je zou je nog kunnen beroepen op je portret recht.. maar ook dat is niet geschonden. immers je was niet herkenbaar. je had eventueel nog kunnen weigeren mee te werken omdat de camera op je neus stond en voor je huis. Maar ook dat had je toen ter plekke moeten aangeven.

3e je had de uitzending nog kunnen tegen houden dmv van een kort geding. Maar vaak beslist een rechter in deze niet in je voordeel. Het maatschappelijk belang (opslag verboden vuurwerk, angst in de buurt, waarschuwende werking, enz, enz) preveleerd meestal boven jou privacy in dit soort zaken.

inbreuk op privacy is hier niet van toepassing zo ver ik weet. immers ze hebben je onherkenbaar gemaakt. 2e ze filmen vanaf de openbare weg, dat mag.

Je zou je nog kunnen beroepen op je portret recht.. maar ook dat is niet geschonden. immers je was niet herkenbaar. je had eventueel nog kunnen weigeren mee te werken omdat de camera op je neus stond en voor je huis. Maar ook dat had je toen ter plekke moeten aangeven.

3e je had de uitzending nog kunnen tegen houden dmv van een kort geding. Maar vaak beslist een rechter in deze niet in je voordeel. Het maatschappelijk belang (opslag verboden vuurwerk, angst in de buurt, waarschuwende werking, enz, enz) preveleerd meestal boven jou privacy in dit soort zaken.

RedBaron dat met inbreuk op Privacy ging over die buurman die met verrekijker heeft zitte loeren. Als ik het goed begrepen heb hoor..
Mocht ik het fout hebben hoor ik het graag ^^

Back
Bovenaan