aap007
VWC lid
De pers overdrijft, leden van dit forum zullen zeldzaam overdrijven als het om de gevaren gaat.
Op dit forum zullen de gevaren eerder geminimaliseert worden..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De pers overdrijft, leden van dit forum zullen zeldzaam overdrijven als het om de gevaren gaat.
naast wie woon je dan?
weet jij wat ze allemaal doen ?
Voor hetzelfde geld hebben ze een paar potten gevoelige chemicalien op de plank staan, of liters met chloor...of een aantal gasflessen op zolder naast de CV.
of een demente opa die nieteens meer weet dat hij een peuk in zijn bek heeft of het gas aan laat staan!
en zo kan ik nog wel even doorgaan....maar het is vuurwerk en we gaan weer lekker overdrijven.
neemt niet weg dat vuurwerk "gevaarlijker" is dan bijvoorbeeld een stapel oude kranten.
en dit is echt niet om de "veiligheid" dit is gewoon iemand erbij naaien, een laffe NSB'er, afgunst en jaloezie en daar hebben veel mensen last van in dit landje.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennis-pyro
wat een nazi's die overburen.kapot schieten die lui
Inderdaad zulk soort lui zijn bij mij hun leven ook niet zeker.
Nee jongens, met dit soort reactie's schieten we lekker wat op!
Tuurlijk is het erg sneu dat dit gebeurt is, maar moeten er meteen doodsbedreigingen geuit worden?!?
Echt beneden alle peil dit!
Hoezo verruwing van de maatschappij? Iemand doet (anoniem) aangifte van een misdaad(want dat is het!), en diegene moet dan maar meteen kapot gemaakt worden?
Laten we op dit forum AUB enigszins geciviliseerd blijven, of ons in elk geval zo uiten!
Als je met 100 km door m'n straat rijd geef ik je ook aan, maar dat maakt me nog geen nazi, en dat geeft je zeker niet het recht om me kapot te maken!
Is het heel moeilijk om aan je overburen duidelijk te maken dat je het er niet mee eens bent? Je hebt niet voor niks een mond toch. Nee tegenwoordig is het in de mode om de anonieme tiplijn te bellen. Oooow we zijn het er niet mee eens dan bellen we toch de politie!!! Erg makkelijk allemaal
Daarbij heb ik vernomen dat deze jongen het spul pas de 30ste in huis heeft gehaald. Moeten ze om dat ene dagje dan nog moeilijk gaan doen. Ik vind het schandalig gewoon.
Ik noem het gewoon afgunst mensen gunnen elkaar niks meer.
En daarom zeg ik bij mij zouden ze er niet klaar mee komen.
Heel simpel. mafkezen
Nee jongens, met dit soort reactie's schieten we lekker wat op!
Tuurlijk is het erg sneu dat dit gebeurt is, maar moeten er meteen doodsbedreigingen geuit worden?!?
Echt beneden alle peil dit!
Hoezo verruwing van de maatschappij? Iemand doet (anoniem) aangifte van een misdaad(want dat is het!), en diegene moet dan maar meteen kapot gemaakt worden?
Laten we op dit forum AUB enigszins geciviliseerd blijven, of ons in elk geval zo uiten!
Als je met 100 km door m'n straat rijd geef ik je ook aan, maar dat maakt me nog geen nazi, en dat geeft je zeker niet het recht om me kapot te maken!