Breda 21-10-2010

Donderdag 21 Oktober 2010 Kermis vuurwerk te Breda (21.30 uur)

Gebroeders Ko komen naar kermis Breda

Een optreden van de Gebroeders Ko vormt een van de hoogtepunten van de Bredase najaarskermis die van zaterdag 16 oktober tot en met zondag 24 oktober plaatsvindt op het Chasséveld.

Dit jaar staan er 66 attracties in de stad.

Op donderdag om 21.30 uur wordt het traditionele vuurwerk afgestoken, terwijl er op woensdagmiddag een sprookjesboom op de kermis staat. Het optreden van de Gebroeders Ko is dinsdagavond om 21.00 uur. De kermisexploitanten hebben zelf ook nog extra vermaak op de agenda staan. Ze maken later bekend wat dat is.

[B][U]http://www.bredasekermis.nl[/U][/B]

wp35ec711e_0f.jpg

Is het dan zo godsgruwelijk moeilijk om even de search te gebruiken!?

Het wil toch niet automatisch maar zeggen dat Laser & Fireworks het dit jaar het weer gaat verzorgen? Of kan je dat aan de search ruiken dan? Nee,alle gekheid op een pijlen stokje...je kunt het antwoord toch ook gewoon even in begrijpelijke taal neerzetten? Is ook niet teveel gevraagd toch? :p
Evengoed bedankt voor de opheldering hoor :)

dit consumenten showtje stelde niet heel veel voor , maar dat kwam door het budget denk ik .
het was overigens wel redelijk goed geschoten met mooie producten , ik herkende er geen een .
en de afstand tot het vuurwerk was wel heel erg klein , en dat was ook wel weer vet eigenlijk .

foto's komen vanavond of morgen .

Mijn vader was niet zo blij met de kartonsnippers en kruit resten op zijn motor, en de mensen bij het afzetlint moesten af en toe weg springen voor de effecten :shocked:... Maarja, daar geniet ik dan weer van... :devil:
Duurde wel kort dit jaar vond ik, en geen grandioze finale of iets..

[Ik upload straks ook nog wel wat foto's.]

Ik vond het wel een aardig showtje, ik weet niet wat de verwachting is van sommige mensen hier?? er werd een lekker tempo gehanteerd, elektrisch geschoten. Nee prima showtje. Kan me een paar jaar terug nog herinneren dat was 10 min van te voren wat broekhoff blokjes uitladen handmatig 1 voor 1 affakkelen en weer weg, totaal geen gedachte achter en die was er dit keer wel. draaienzonnen, fontijn, finale, verschillende effecten.

post vandaag of morgen wel een film ervan

Ik ben erg slecht in het kleiner maken van afbeeldingen, en om hier nou wat foto's van 4 MB per stuk te posten lijkt me geen goed idee.. :p
Dus als je hier klikt, kom je uit bij de foto's van donderdag.

Enjoy :wink:

Back
Bovenaan