BREAKING ! Algeheel vuurwerkverbod dichterbij, VVD nu ook voorstander

VVD blijkt inderdaad onbetrouwbaar, ongelofelijk dat ze zich voor het karretje van Groen Links en Partij Voor De Dieren hebben laten spannen.

Drank- en drugsmisbruik en het zware illegale vuurwerk is de oorzaak van alle problemen en ze verbieden het legale consumentenvuurwerk, slaat nergens op, echt belachelijk!

Als het vuurwerkverbod een meerderheid gaat krijgen dan is de oudejaarstraditie ter ziele en schaf ik deze helemaal af, dan heeft deze traditie zijn glans verloren en heeft het voor mij geen enkele waarde meer.

Wederom een Nederlandse traditie die door LINKS naar de knoppen geholpen is en vele zullen nog volgen.

Er ontbreekt wel enig greintje zelf reflectie en het ligt vooral andere. Even serieus wat zou jij ervan vinden dat minstens een dag per jaar aan het werk gaat en je door allerhande figuren wordt bestookt met allerhande knutselwerk.. gasten die shells midden in woonwijken met of zonder lanceertube afschieten.
Ik denk dan ook de meeste mensen dan niet willen werken die dag.

Dit is de dag waarvan iedereen wist dat ie zou komen.

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ze zijn gewaarschuwd voor de gevolgen, als er weer een bushok, glasbak, auto of whatever de lucht in gaat of politie wordt belaagd met zware knallers ga ik me er niet meer druk om maken dat heb al ik te lang gedaan.
Ze bekijken het maar, op mij hoeven ze geen beroep te doen. Ik wens ze veel succes met de vrachtwagens vol bommen die nu het land ingereden gaan worden, succes met handhaven, dat wordt genieten van de beelden op dumpert

mensen zijn nog heel verbaasd dat dit gaat gebeuren......ben ik er blij mee? nope maar er is niks meer tegen te doen...dit verbod gaat er komen en die shows zijn binnen een jaar wegbezuinigd.
je hoor ze op alle fora zeggen...we gaan gewoon door....ik zou zeggen succes...ik ben te oud om nog voor de pliesie weg te gaan rennen en als hier het verbod erdoor is zullen veel landen snel volgen ...is het niet door de overlast dan wel door het milieu....
ik heb het geluk dat ik ruim 48jaar heb mogen genieten van al dit moois....had alleen niet gedacht dat het zo snel afgelopen zou zijn....

Verbaasd? Nee dat niet. Wel verbaasd over hoeveel mensen gewoon maar blijven pikken dat de overheden vrijheden blijft innemen op basis van leugens, en iedereen klaagt eventjes... En gaan weer door alsof er niets aan de hand is, wachtend op de volgende duimschroef die aangedraaid wordt onder het mom van klimaat, oorlog, 'veiligheid', 'gezondheid' etc.

Verbaasd? Nee dat niet. Wel verbaasd over hoeveel mensen gewoon maar blijven pikken dat de overheden vrijheden blijft innemen op basis van leugens, en iedereen klaagt eventjes... En gaan weer door alsof er niets aan de hand is, wachtend op de volgende duimschroef die aangedraaid wordt onder het mom van klimaat, oorlog, 'veiligheid', 'gezondheid' etc.
Wat wil je eraan doen dan? We kunnen hoog of laag springen het gaat toch gebeuren.. Het enige wat we kunnen doen is zorgen dat we gewoon aan ons vuurwerk uit de landen om ons heen kunnen komen. Ik blijf altijd wat vuurwerk afsteken de 31e , niet goedschiks dan maar kwaadschiks.

Dat de overheid zelf nog niet inziet dat het probleem ligt bij illegaal vuurwerk & de handhaving hiervan verbaasd mij nog steeds. Ze geven zelf aan dat het verbod op vuurpijlen en knalvuurwerk niets heeft uitgehaald, gaat er dan echt geen lampje branden? Ik vrees met grote vreze dat het verbod er nu wel echt gaat komen en de echte liefhebbers genoodzaakt overstappen naar illegaal met alle gevolgen van dien.

Wat wil je eraan doen dan? We kunnen hoog of laag springen het gaat toch gebeuren.. Het enige wat we kunnen doen is zorgen dat we gewoon aan ons vuurwerk uit de landen om ons heen kunnen komen. Ik blijf altijd wat vuurwerk afsteken de 31e , niet goedschiks dan maar kwaadschiks.
Alleen dan hoef je niet meer te wachten tot de 31e, dat is wel prettig. Kan dan gewoon elke avond, mag toch nooit meer.

Er ontbreekt wel enig greintje zelf reflectie en het ligt vooral andere. Even serieus wat zou jij ervan vinden dat minstens een dag per jaar aan het werk gaat en je door allerhande figuren wordt bestookt met allerhande knutselwerk.. gasten die shells midden in woonwijken met of zonder lanceertube afschieten.

Boeit niet dat weten ze als ze solliciteren. Niet zeuren moeten ze hadden ze maar andere baan moeten kiezen.

Zelfreflectie? Houd jij je daar mee bezig dan? Het gedrag dat jij beschrijft heeft niets met netjes F2 vuurwerk afsteken te maken.
Daarnaast dat je iets aan kan zien komen betekent niet dat hoeft te accepteren. Anticiperen is daarentegen wel weer verstandig 😊

Back
Bovenaan