Break Down

Heb er 6 (2 halen 1 betalen dus 12) gekregen.

Net 1 afgestoken en het stelt helaas niks voor. Erg jammer, was ook gewoon te mooi om waar te zijn!

Gr.

Ik had er gelukkig maar 2 gekocht. Gister 1 getest eerste tube effect knalde op 3 meter hoogte uit elkaar. Rest ging wel goed gelukkig maar erg jammer dit had er meer van verwacht.

Voel me nogal bedrogen. En hoop dan ook dat iemand van Rubro dit toe kan lichten. Dit is niet de kwaliteit die we gewend zijn van Rubro. Natuurlijk was het een lage prijs, maar als je een effectfilm maakt, dan moet je ook die effecten van die film kunnen verwachten. Een normale consument doet dat ook.

Hij was verre van wat de bedoeling was. Heel erg jammer.

Wat een waardeloos potje was dit zeg, vooral ook omdat ik totaal iets anders had verwacht dan dit.
Zware teleurstelling, ook omdat we er flink wat hadden verwerkt in onze show.

Had deze ook besteld na het zien van het filmpje, en verwachtte een leuke budgetcake te krijgen.

Viel mij ook erg tegen en vraag me of hoe dit mogelijk is.

Rubro? Wim? Graag uitleg!

Zelfde ervaring hier. Wat vielen deze tegen. Had er 2 besteld dus 4 gekregen, maar de effecten kwamen totaal niet overeen met het filmpje. Helaas, want voor 5 euro per stuk leek het toch een hele goede deal.

Eigenlijk al bekend waardoor dit nu heeft kunnen gebeuren? Is toch een flinke fout... Ook niet best voor de winkels, die hebben de beelden geplaatst op hun websites. Zoals ik al aangaf, iedereen verwacht dan toch ook het effect daarvan, maar we kregen dus iets compleet anders.

Komt nou door die chinezen of wat? Want op de demo zagen we volgensmij gewoon de juiste versie.

Ik zie regelmatig Wim van Rubro hier op het forum, kan die misschien het e.a. toelichten?

Dit is dus gewoon een waardeloze pot, al vind ik de crosette wel mooi, Maar slaat natuurlijk negens op dat je gewoon een ander product koopt dan dat je verwacht

Back
Bovenaan