Break Down

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Break Down
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €8,95 - Deze cake valt onder gratis vuurwerk

O.a. te koop bij: Rubro.nl

b_1810.jpg

+ http://www.youtube.com/watch?v=d2ZD3sgj5cA" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=d2ZD3sgj5cA"> http://www.youtube.com/watch?v=d2ZD3sgj5cA" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
[/youtube]

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is waar, maat de effecten zijn nog wel redelijk groot en volgensmij zit er ook wel een aardige burstknal in.
( ik luister via speaker van mijn ipod, dus weet niet zeker of dat juist is.)

1 minpunt: de finale

Had liever 2/3 shoten in 1 keer gezien als finale.

Laatst bewerkt:
Ik twijfel tussen deze cake en de Panoramic palms, ook van Rubro (Gold Selection). Iemand die deze 2 al op de demo heeft gezien en gehoord? Zou graag weten of er nog verschil in zit kwa burstknal en effectgrootte.

Alvast bedankt ;)

Koen, deze cake valt onder gratis vuurwerk. Ik weet dus niet zeker of deze wel verkocht wordt :)
Panaramic Palms is sowieso een aanrader :wink:

Ja dat zag ik, maar bij vuurwerk4all verkopen ze hem gewoon. Volgens mij is het begin van de 2 cakes hetzelfde. Vond jij de Panoramic palms beter dan de break down?
Ik weet dat het over een cake van 10 euro gaat, maar wil toch goed vuurwerk kopen :p

Gelijk heb je Koen! Je kunt je geld immers maar één keer uitgeven.
Panoramic Palms schiet nog in W-shape, wat een leuke toevoeging is. Hij is daarentegen wel nóg sneller voorbij den Break Down.
Het zijn allebei zeer goede potten, dus de keuze is helemaal aan jouzelf :)

Deze wordt ook verkocht onder de naam Voodoo Blue. Een omlabeling maar wordt niet aangeprezen als een gratis artikel. Prijs daarvan weet ik helaas niet omdat ik een stuntprijs voor me heb liggen en geen adviesprijs.

Was even aan het zoeken op het forum naar Voodoo blue, maar ik kon het niet vinden. Of ik kan niet zoeken :p. Van welke importeur is Voodoo blue? :)

Zelfde importeur natuurlijk. Het product heeft geen eigen topic. Verder is er ook niets over te vinden, zal even vragen of er een foto/ meer informatie van is. Ik weet wel dat het 'tzelfde product is.

Lekker dingetje hoor. Afgaand op het filmpje erg mooie effecten, en maximale 15g per schot. heb er 8 besteld om een leuk waaiertje van te knutselen. Ik beloof niks, maar als het even kan volgt er in januari een filmpie :)

Whaha, wat een prut. Filmpjes hierboven kloppen in ieder geval voor geen meter. De mijne (zojuist afgestoken) had eerst aantal schoten met een half fisheffect en daarna een paar halfbakken cracklingstaarten. Maar goed, het is gratis dus eigenlijk heb ik weinig te klagen.

Jawel weer een misleidend filmpje! Nieuwe producten eerst een jaar afwachten en straatfilmpjes afwachten. Snel er doorheen stoken in de vooravond.

Laatst bewerkt:
Ow wat heerlijk zeg, ik heb er 8 van besteld :s
Kruitinhoud is ook 56g ipv de beloofde 130. Morgen toch maar even terug om mn centjes terug te vragen, of ze om te ruilen tegen iets wat wél de moeite waard is..

Hierbij dan een filmpje, helaas telefoon kwaliteit, gefilmd vanuit een dakraam op +- 50 meter afstand.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit is toch heel iets anders dan men had beloofd :wink:

Hierbij nog een foto. Nog niet gezien in dit topic. Dat filmpje hierboven vind ik wel schokkend want als het effect zo was, had ik deze nooit besteld. Ik hoop echt dat het effect zo is als in de startpost.

vuurwerkland-break-down-actie-vuurwerk.jpg

Hierbij nog een foto. Nog niet gezien in dit topic. Dat filmpje hierboven vind ik wel schokkend want als het effect zo was, had ik deze nooit besteld. Ik hoop echt dat het effect zo is als in de startpost.

Helaas is dat niet het geval, in plaats van de beloofde 130 gram kuit
zit er maar 55 gram in...
Had er ook 3 (x2) besteld, had ik niet gedaan als ik dit geweten had.

Edit: Was boven me ook al gepost

Back
Bovenaan