Brave & Wichers op de beurs 2008

moontan

VWC lid
Van de website: www.vuurwerkblog.nl

Eerste beursdag gezellig en succesvol.

Bij deze het eerste beursverslag, rechtstreeks vanaf de beurs in Gorinchem. Het is inmiddels gezellig druk op onze stand en de eerste contacten zijn gelegd. Vooral onze Chinese promotiedames trekken veel bekijks en zorgen voor een constante stroom aan gasten. De Liduboxen konden rekenen op grote belangstelling en werden erg goed ontvangen. Hieronder staan enkele foto’s van deze leuke eerste dag:

dsc_0149-i.jpg

dsc_0110-i.jpg

Koen van B&W, in gesprek, tweede van links op de foto

dsc_0141-i.jpg

Laatst bewerkt:
Die rechter dame is toch niet chinees:p Maar wel vet. Wist niet dat zoiets er was, een vuurwerkbeurs. Das altijd beter dan de huishoud beurs:rolleyes:

De tweede dag zit er ook op, beide dagen ben ik aanwezig geweest, morgen sla ik wel over haha. Zeker een geslaagde beurs, B&W heeft een prima bezetting op de stand qua personeel, de prachtige dames (overigens veel foto's van gemaakt zie ik op de blog haha, top! :wink:) die zorgen voor promotie, overal liggen paspoorten (in te vullen voor prijzen), flyers, pennen, noem maar op, ze bieden iedereen alles aan, alle tafels liggen vol en ja, deze dames loop je niet zomaar voorbij natuurlijk. :wink:

Leuke momenten gehad bij de stand van B&W, bedankt jongens, erg gezellig en altijd tijd voor ons. Complimenten voor de stand, de bezetting, de gastvrijheid en de promotionele aanpak, top gedaan!

:bye:

Volledig met je eens Mike.
B&W heeft zich bijzonder goed gepresenteerd op de beurs.
De stand van B&W straalde een professionaliteit uit en een gezellige,warme sfeer.
Voldoende bezetting en een mooie uitstalling van alle producten, inclusief de nieuwe.
Koen,op VWC bekend als Vuurwerkland.nl, gaat ons de komende weken informeren over de nieuwe producten.
Het gaat goed met B&W,het aantal verkooppunten kent een goede stijging dit jaar.
Filmpjes van de nieuwe producten worden over ruim een maand verwacht.
En de kwaliteit van de 4 nieuwe LIDU boxen schijnt erg goed te zijn.
Dit was zo,n beetje het nieuws van de dag.
B&W, en in het bijzonder gastheer Koen, bedankt voor de gastvrije ontvangst op de beurs.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij is fijn Koen haha, jullie zijn mooi op tijd met de updates. Bedankt voor de foto's, leuk dat jullie het zelf bijhouden. :)

Vandaag ook voor jullie de laatste dag op de beurs, ikzelf sla deze dag over, maar ik wens jullie voor vandaag weer veel succes.

Ja was gezellig, maar de beurs is inmiddels afgelopen toch? Of ben ik nu in de war en is het vandaag ook? :S

EDIT: ik ben in de war, was steeds in de veronderstelling dat de 17e de laatste dag was... :bonk:

Laatst bewerkt:
Koen, bedankt voor je leuke bijdrage van de eerste 2 dagen.
Was beregezellig bij jullie op de beurs.
Succes met deze laatste dag.
We kijken alweer uit naar je verslag hiervan.
Groetjes Fred

De laatste beursdag is voorbij.
We kunnen terugkijken op een leuke en gezellige beurs waar we in contact zijn gekomen met oude bekenden, maar ook met veel nieuwe mensen. Middels deze weg willen wij iedereen die ons heeft bezocht op onze stand van harte danken voor de gezellige dagen. Ook willen we iedereen bedanken die deze beurs mede tot een succes hebben gemaakt. Speciale dank voor onze promotiedames (Kim en Yvonne) die ervoor hebben gezorgd dat Brave & Wichers extra veel belangstelling kreeg bij de beursgangers (en bedankt nog voor jullie leuke kaart)! Tevens speciale dank voor Peter Brave die er helaas niet zelf kon zijn maar ons regelmatig telefonisch vanuit China heeft ondersteund en daar de beurs volgde via deze Blog.

De stand is inmiddels opgeruimd en we zijn allemaal weer veilig thuis aangekomen. Hieronder staan de laatste foto’s die we vandaag hebben gemaakt. Wij zijn volgend jaar zeker weer van de partij, u ook?

http://www.vuurwerkblog.nl/104/laatste-beursdag-voorbij/?show=slide

Goed om te lezen dat jullie een laatste goede dag hebben gehad Koen, baal er nog van dat ik vandaag niet kon door het werk. :wink: Leuk dat jullie volgend jaar zeker weer gaan, wij zijn dan natuurlijk ook weer van de partij, nemen jullie de mooie dames weer mee? :wink:

Leuke foto van jou en de dames Koen;

dsc_0134-i.jpg

Back
Bovenaan