Brasilian Box [Ass]

Ziet er erg mooi uit. Budget is jammer genoeg op. Volgend jaar op t lijstje. :)

Ga je volgend jaar geen spijt van krijgen, naar mijn mening het beste 19 shots assortiment op de Nederlandse markt. Ben blij dat ik hem dit jaar 2 keer in de straat heb staan

Heb deze cake,s dit jaar ook voor het eerst nu maar afwachten hoe ze het gaan doen in de straat maar als ik zo de flimpjes ziet moet het wel goed komen

Vorig jaar het fairytail ASS. Na aanvang van de video’s dit jaar de brasilian cakes aangeschaft. Komt net wat gevarieerder over.

Ook hier staat hij dit jaar voor het eerst in de straat. Erg benieuwd, ik verwacht er veel van na alle positieve reacties.

Erg goede cakes dit , vorig jaar voor het eerst gehad maar ga deze dit jaar weer halen .

Heb nog een filmpje van Cake D , de cake met spinners :

Deze ook zeker besteld na het zien van een aantal straatfilmpjes. Behoorlijk lekkere burst en prima spreiding. Ben zeer benieuwd!

Vooravond? Dit valt meer onder de toppers van de avond, daarom schiet ik ze na de jaarwisseling pas af. En ik schiet ze per stuk, vind ze mooi genoeg om goede te kunnen presteren zo. En omdat ik nog genoeg andere boxen heb vind ik het ook wel fijn om wat vaker een lontje aan te kunnen steken :D

Ik tape ze per 2 aanelkaar en steek ze ook tegelijk af. Zo staan ze goed stabiel en is de lucht lekker gevuld.

Overigens ook leuk om ze per 6 door te lonten dan heb je een paar minuten plezier in de vooravond.

Vooravond? Dit valt meer onder de toppers van de avond, daarom schiet ik ze na de jaarwisseling pas af. En ik schiet ze per stuk, vind ze mooi genoeg om goede te kunnen presteren zo. En omdat ik nog genoeg andere boxen heb vind ik het ook wel fijn om wat vaker een lontje aan te kunnen steken :D

Precies dit, ik zat ook te bedenken hoe ik dit assortiment ga schieten. Maar ik heb al genoeg boxen en deze cakes presteren gewoon op zichzelf al super. En het is gewoon fijn om wat meer lontjes aan te steken haha. Maar de vooravond is wel perfect om met alle rust hier van te genieten, dat deed ik 2 jaar geleden ook met het Fairytail assortiment.

Back
Bovenaan