Brand door vuurwerk in brievenbus

dennis-pyro

VWC lid
HOOGEVEEN – Maandagavond ging een brievenbus van de Rijksscholengemeenschap Wolfsbos, locatie de Groene Driehoek, aan de Valkenlaan in vlammen op. Het brandalarm ging af doordat er vuurwerk in de brievenbus was gegooid. De gealarmeerde brandweer had het brandje snel onder controle. De brievenbus ging verloren

ongelofelijk... en die brievenbus oké. dat kan je vervangen. maar die post die in zo'n bus zit heeft soms emotionele waarde, of kan om andere reden belangrijk zijn. (belasting formulieren of what ever). áls je je zo nodig stoer moet voelen, reageer je dan af op een prullebak..

ongelofelijk... en die brievenbus oké. dat kan je vervangen. maar die post die in zo'n bus zit heeft soms emotionele waarde, of kan om andere reden belangrijk zijn. (belasting formulieren of what ever). áls je je zo nodig stoer moet voelen, reageer je dan af op een prullebak..

Of haal de brieven eruit, bel aan geef ze en doe het dan... :bonk:

áls je je zo nodig stoer moet voelen, reageer je dan af op een prullebak..

Of niet..., je weet dat de (belastingbetalende) burger daarvoor kan opdraaien?
Straffen op vandalisme moeten gewoon meer dan verdubbelen, laat ze ook maar dokken voor vernielingen waarvan de dader niet is gepakt. En dan ook voor álle kosten, politie, mensen die de zooi moeten opruimen en weer opnieuw plaatsen, materiaalkosten etc.

Of niet..., je weet dat de (belastingbetalende) burger daarvoor kan opdraaien?
Straffen op vandalisme moeten gewoon meer dan verdubbelen, laat ze ook maar dokken voor vernielingen waarvan de dader niet is gepakt. En dan ook voor álle kosten, politie, mensen die de zooi moeten opruimen en weer opnieuw plaatsen, materiaalkosten etc.

snap ik, maar zoals ik zei... áls je het dan doet (hoe ongelofelijk debiel het is, dingen slopen) sloop dan iets wat met geld vervangbaar is. brieven zijn niet zo makkelijk te vervangen als een vuilnisbak. dan heb ik liever dat we met zijn allen ff wat centjes neertellen voor een vuilnisbak, dan dat ergens in het land, een klein jongetje geen verjaardags kaart krijgt van oma. zoiets is voor zo'n kind onbetaalbaar.

bottom line is en blijft dat slopen gewoon ongelofelijk triest is.

Urg ik kan me zo razend maken om die vandalen die dit doen omdat ze vuurwerk in een negatief daglicht willen stellen. Als het aan mij lach stuurde ik ze naar Amerika, zorgde ik dat ze een proces voor moord kregen en gelijk de stoel voor zich kregen.

Maar voorruit...Wat doe je er aan in dit zielig landje. URG POLITIEK DEN HAAG:@

Jap, het is ook hun fout. Want ze doen niks en laten het hele land er voor op draaien:@

Urg ik kan me zo razend maken om die vandalen die dit doen omdat ze vuurwerk in een negatief daglicht willen stellen. Als het aan mij lach stuurde ik ze naar Amerika, zorgde ik dat ze een proces voor moord kregen en gelijk de stoel voor zich kregen.

Maar voorruit...Wat doe je er aan in dit zielig landje. URG POLITIEK DEN HAAG:@

Jap, het is ook hun fout. Want ze doen niks en laten het hele land er voor op draaien:@

jonge, hoor je nou wel wat je zegt? jij hebt echt een te levendige fantasie. ondanks dat het vandalen zijn hoef je ze nog niet dood te wensen. beter denk je eerst na voordat je iets zegt. daarbij moet je echt even op je spelling gaan letten. lach met ch? kom op zeg!

Eerst beter nadenken voor je wat zegt kerel je kan ook te ver gaan met je uitspraken :frusty:

Elk jaar komt deze discussie weer terug, Vandalisme is iets wat je tijdens de jaarwisseling niet tegen kunt houden. Je kunt het wel beperken door vlak voor de jaarwisseling veel gemeente prullenbakken weg te halen. Brievenbussen te beveiligen. En agenten extra te laten patrouilleren

Afgelopen jaar heeft dit goed geholpen het vandalisme was gedaald.
Echter zijn er al genoeg trieste figuren die in oktober de straten al op gaan om diverse gemeente eigendommen op te blazen. Ze hebben in Nederland de straffen al omhoog gegooid. En passen het super snel recht ook toe tijdens de jaarwisseling dus ben benieuwd wat we dit jaar weer kunnen verwachten. Ik vrees dat we nog genoeg van dit soort media berichten tegen zullen komen....

Te ver gaan? Man! Terroristen gaan te ver! De overheid gaat te ver! DSB bank ging te ver! Ik uit alleen me gevoelens. Lach/lag, wat maakt het ook uit...Mijn NL is verziekt, nou en. Blaim die rot ID college maar.

Maar goed...Al hadden we een goede politiek dan was dit allang voorbij!

Te ver gaan? Man! Terroristen gaan te ver! De overheid gaat te ver! DSB bank ging te ver! Ik uit alleen me gevoelens. Lach/lag, wat maakt het ook uit...Mijn NL is verziekt, nou en. Blaim die rot ID college maar.

Maar goed...Al hadden we een goede politiek dan was dit allang voorbij!

Ik heb geen zin in een eindeloze discussie hier over. We hebben het hier alleen niet over terroristen of de DSB bank. Maar om het feit dat jij iemand de dood in wenst die een prullenbak opblaast.

Ik irriteer me ook dood om elke keer weer de media berichten te lezen dat er iets vernield is. Maar je hoeft iemand nog niet de elektrische stoel te gunnen die dit doet.

Maar goed ontopic maar weer :bye:

Lol, mensen dood wensen, dan heb je serieus ene probleem met jezelf

Gasten op pakken en alles laten betalen, das voor mij de enige oplossing voor dit soort jong.

tis iederjaar weer het zelfde lietje .
ik vind dit soort dingen toch zo kinder achtig . :angry:
hoe oud zouden de dadertjes zijn geweest 11 12 mischien ?

Back
Bovenaan