Bougainvillea

Lev-he

VWC lid
Artikelnummer: RFC 1424
Artikelnaam: Bougainvillea
Bruto Gewicht: 3860 gram
Netto Kruitgewicht: 450 gram
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving: Golden strobe wave
Verpakkingseenheid: 4/1
Richtprijs: € 46,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Royal Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
A hot lady of a cake.Dit is echt top kwaliteit.Mooie dun uitgevoerde golden strobe waves.Ook leuk dat de cake in tweetallen schiet.

dat niet alleen sky, maar die finale is er ook nog eens eentje om van te watertanden :D
Wederom een erg mooie cake dus :p

Erg mooie effecten. Maar in mijn ogen is deze cake niet zijn geld waard. Hij is te eentonig, en het tempo is te laag voor die prijs vind ik. Dat is mijn mening. Voor de mensen met een groot budget en van dat effect houden, en een cake willen met wat langzamer tempo is dit een erg goede cake. :wink:

Tikkeltje aan de dure kant wat ik jammer vind want deze bijna 500 grammer is een topper. Vindt dit een van de mooiste van Royal

Als gevolg van dalende verscheepkosten en de stijging van de euro op de wereldmarkt zijn de prijzen van de artikelen uit de Royal Garden collectie in gunstige zin aangepast.
Lees ook dit topic:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=11826

De consumentenadviesprijs van deze cake is verlaagd naar € 46,95 ( de prijs was eerst € 54,95)
In het begintopic staat nu de geldende consumentenadviesprijs.

Laatst bewerkt door een moderator:
vond deze in het echt minder mooi.
een mindere versprijding van het efect erg jammer want het efect is heel mooi.

Erg leuk concept, steeds twee schoten tegelijk de lucht in sturen. Helaas is het effect niet groot genoeg bij deze cake. Wanneer voor een totaal ander effect gekozen zou zijn, was het misschien wel spectaculair. Wat denk je van een schot golden camuro en een schot silver fish tegelijk?
Helaas is deze pot te duur voor wat je krijgt. Boeket hangt wel lang in de lucht, maar is verder weinig indrukwekkend.

dus als ik het goed begrijp is dit de cake die duidelijk herkenbaar was in de finale van de Demo afgelopen keer?
Waow wat is hier dan mee gebeurd?
De versprijding was in eens heerlijk groot!
Het donker goud opvallent dik..
Dankje Genius voor de tip..
Deze ga ik dit jaar tog ff aanschaffen hoor!! wat een apparaat!

dus als ik het goed begrijp is dit de cake die duidelijk herkenbaar was in de finale van de Demo afgelopen keer?
Waow wat is hier dan mee gebeurd?
De versprijding was in eens heerlijk groot!
Het donker goud opvallent dik..
Dankje Genius voor de tip..
Deze ga ik dit jaar tog ff aanschaffen hoor!! wat een apparaat!

Waar in de finale zag je hem voorbij komen dan? :)

3xh bednakt voor de moeite. Zeker een prachtige cake die wel een plekje in de collectie en wat meer aandacht verdient. Zit er aan te denken hem te combineren met een mooie falling leaves cake! :)

Ziet er goed uit, vind ze op de demo video er nog beter uitkomen dan op oudere video's of lijkt dat zo? ik krijg hem gratis bij besteding van 115 euro of meer bij Ed Raket in Apeldoorn, dus denk dat ik er 2 tegelijk ga schieten komende oud en nieuw!

Hij kwam idd op de Demo's beter na voren als op het china filmpje.
dat zie je niet vaak..
Ook deze ga ik bewondere op de 31/1.
Jammer dat Deze cake zo weinig aandacht krijgt.. vind dit een van de mooiste uit de Royal stal.

Heb deze toen ook in losser voorbij zien kopen en wat zag dat er toen prachtig uit!
Zou hem heel graag in mijn collectie willen hebben, maar jammer genoeg geen royal verkooppunt op mijn route.

Back
Bovenaan