• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

BOOM 10 ( vlinder uit spanje )

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerome 785

VWC lid
Artikelnaam: BOOM 10
Aantal per verpakking: 10
Aantal in karton: Onbekend
Fabrikant/Importeur: Onbekend
Kruitgewicht: Onbekend
Prijs: € 3,33
Effectomschrijving: Knal

deze vlinder komt uit spanje en is van top kwaliteid verdere informatie staat hieronder:

de prijs van dit product: 4 euro

aantal/karton: kijk op de site estalella.com dan catalogus 1/2 wel (adob) om dit te kunnen lezen

bij dit product is de kruit inhoud niet bekend het stond ook niet op de verpakking dus ik heb straal x straal x pi x hoogte dat is uitgekomen op 7.95 maar ik heb de huls er ook bijgerekend dus daar gaat zoizo nog 2mm vanaf en de staart is natuurlijk naarbinnen gedraait

geimporteerd door

Antigua Casa MANUEL ESTALELLA
S.L. Viladecans (BARCELONA) N.I.F. B-08 958.209

BOOM 10 (0212)
TRUENO DE MECHA
2987.111.0.0333.1,1G
CLAVE DE IDENTIFICACION: B08958209
FECHA CADUCIDAD: 2014

ik had in spanje een helehoop gekocht en de rookwolk hangt er nu nog :p

12481o3.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
deze vlinder komt uit spanje en is van top
bij dit product is de kruit inhoud niet bekend het stond ook niet op de verpakking dus ik heb straal x straal x pi x hoogte dat is uitgekomen op 7.95 of dit klopt de berekening dus weet ik niet geef even een teken ;)
Als je dan de dichtheid van het kruid kunt vinden, en dan dat x 7.95 doet, dan weet je ongeveer hoeveel gram erin zit ;)

in welke shop / welke plaats heb je gekocht, heb je ook een site / catalogus misschien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan