Bonte genomineerd voor 'beste raadslid van Nederland'

moontan

VWC lid
Bonte genomineerd voor 'beste raadslid van Nederland'

27 januari 2010

De Rotterdamse GroenLinks-lijsttrekker Arno Bonte is genomineerd voor de verkiezing van 'Beste raadslid van Nederland'.

Voor die titel zijn achttien raadsleden uit het hele land genomineerd, zo meldt de Rotterdamse afdeling van GroenLinks.

Bonte is de enige kanshebber uit Rotterdam. Op 1 maart, vlak voor de gemeenteraadsverkiezingen, zal de uitslag in de uitzending van het tv-programma van Pauw & Witteman bekend worden gemaakt.

Arno Bonte geniet onder meer bekendheid als fervent tegenstander van het afsteken van vuurwerk door particulieren. Hij is mede-oprichter van de Vereniging tegen Vuurwerkoverlast.

De vereniging bepleit dat vuurwerk voortaan alleen door professionals mag worden afgestoken. Begin 2009 diende Bonte samen met zijn Haagse collega David Rietveld een burgerinitiatief in bij de Tweede Kamer voor een particulier vuurwerkverbod. Dat verzoek haalde het niet.

http://www.rtvrijnmond.nl/Homepage/...genomineerd voor beste raadslid van Nederland

Waar gaat het heen met dit land...
Als we zulke mensen gaan nomineren voor "beste raadslid" dan betekent dat enkel dat men óf gek is óf we hebben daadwerkelijk niets beters te bieden... :frusty:

Ik begrijp er ook niets meer van Mike.
Bonte is door zijn eigen partij fel bekritiseerd vanwege zijn beleid; hij zou zich teveel met futiliteiten bezighouden en de echt belangrijke zaken uit het oog verliezen.

En nu dan een nominatie?

Waarop worden de nominaties gebaseerd?
Als het gaat om media-aandacht, dan scoort ie daar flink mee ja...

Het is tegenwoordig toch normaal dat mensen populair worden met negatieve media aandacht. kijk maar naar Wilders. iedereen kent hem en heel wat mensen staan achter hem. waarschijnlijk het zelfde verhaal met Bonte. Er worden in de media ook heel vaak dingen gebaseerd op de mening of peilingen van een in verhouding tot de totale bevolking hele kleine groep mensen. volgens die TV-pipo's vind heel Nederland dat dan meteen... Als ie maar niet wint dan is dit land knettergek..

die vent was toch niet meer verkiesbaar ???
door zijn rare gedrag hebben ze hem voor straf van de verkies lijst gevist ,en dan in eens mag hij weer mee doen .
is hier soms geld onder de tafel door geschofen ofzo

Ik snap niet wat jullie tegen deze beste man hebben?!
Deze man heeft top ideen!
Wat hij zegt is toch allemaal waar...of niet dan?

Mijn god he, ik begreep al niks van politiek en nu snap ik helemaal er niks meer van.
Eerst kotsen die gast uit, omdat Groen links hem ook zat is en nu staat op zo'n nominatie lijst.
A. de Bonte heeft goed gekeken van zijn PVDA collega Bos, want dat is ook zo'n draaikont.

Nou ik weet zo ie zo, dat ik niet op de Groens links ga stemmen tijdens de gemeenteraads verkiezingen.

Daaag!! :bye:

Ps. Vond je dit al grappig moet je die reacties eens lezen, een kleine greep:

Onvoorstelbaar dat deze nert genomineerd is. Daarmee wordt zo'n hele verkiezing gewoon een lachertje. Elk zichzelf respecterend mens zou deze lapzwans niet nomineren lijkt me maar zoals je ziet gebeurd het toch. Alles wat deze figuur voorsteld raakt kant noch wal beste mensen en net als de anderen hier lig ik in het deuk van het lachen hahahahaha
Hans L., Rotterdam zuid 27 januari 2010 om 17:08

hahahahahaha ik p..........in mijn broek!!!!Humor ligt nog steeds op straat!!!!
Willem, Rotterdam 27 januari 2010 om 17:13

Hahahaha....ik kan maar niet stoppen met lachen...... wat een grap!
Walter, Rotterdam 27 januari 2010 om 18:03

:D

Back
Bovenaan