Bonn (RIF) 07-05-2011

Echt een prachtige show! Met de nadruk op show omdat het dat ook echt is, een hoopverschillende tema's maar wel allemaal met een lekker tempo!

Even kijken of ik dit jaar naar deze show kan maar daar wil ik wel wat afspraken voor afzeggen.

Nog niet overtuigt? Kijk zelf maar.
Deel 1
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deel 2
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deel 3
+ YouTube Video

Eerste show van 2011 voor ons :D
Heb er nu al zin in, Samen met nog 3 andere freaks naar Bonn voor
Rhein in flammen 2011

En daar na nog een After party in Köln :D

Het wordt een dames vuurwerk........ joe de heeeeeeeeeeeep..

bron: Feuerwerk.net

Wat is nou weer een dames vuurwerk Harm? zonder knallen?
Achja we zullen er waarschijnlijk toch weinig van zien door de rook, das 't enige nadeel aan de overkant:sad:

ik kan nergens iets vinden over een bbq en drank verbod in het park, vorig jaar stond het op elke site maar het lijkt erop dat er geen aandacht meer aan geschonken wordt.

ik ga er ook voor het eerst heen. ze voorspellen mooi weer
en aan de eerste post te zien zit ik ergens in het rheinauen park goed, want kon eigenlijk nergens de precieze lokatie vinden

Idd als je het Rheinau park inloopt en richting het water gaat bij het grote feest loop je recht naar het vuurwerk toe.

Kolner Lichter zaterdag 9 Juli
St Goar altijd 3e weekend van september, 18 september dit jaar :)

ik kan nergens iets vinden over een bbq en drank verbod in het park, vorig jaar stond het op elke site maar het lijkt erop dat er geen aandacht meer aan geschonken wordt.

Volgens de postings in de treath over Bonn op Feuerwerk.net is net als vorig jaar BBQ's, (glazen) flessen en dergelijke allemaal verboden. aan de ene kant maar beter ook het werd er echt een rokerige chaotische bende van. Daar naast is er genoeg te eten in dat park tegen redelijke prijzen. Dus je hoeft echt niet om te komen van de honger daar zo.

Ik denk ook dat ze met het verbod op BBQ brandjes willen voorkomen. Wat een goed iets is. Bepaalde groepen, en\of lieden konden het jaar op jaar niet laten in het verleden. Om eens soort verlate paasvuren in bepaalde gedeeltes van dat park te ontsteken met zo wat alles waar ze vanaf wilde wat ze bij hadden.. :wink: :)

Bepaalde groepen, en\of lieden konden het jaar op jaar niet laten in het verleden. Om eens soort verlate paasvuren in bepaalde gedeeltes van dat park te ontsteken met zo wat alles waar ze vanaf wilde wat ze bij hadden.. :wink: :)

Dit waren altijd wel de gezelligste groepen die er in het park te vinden waren.:bye:

was een mooie show, met een paar schoonheids foutjes.
meer dan 20 minuten vuurwerk.
ik schat dat het max kaliber iets van 250 mm was geweest.
shells in shell. en een paar mooie cilinders.
film komt morgen.

film is nog in de maak , maar hier alvast wat foto's van de opbouw lokatie.

GroteFoto-EHXWUUJQ.jpg

GroteFoto-TEAMEIYL.jpg

GroteFoto-XCI8SQC3.jpg

GroteFoto-XWPR8FWC.jpg

GroteFoto-PV8IBHFC.jpg

Back
Bovenaan