• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Bonbridge] Titanium Thunder 1308

Status
Niet open voor verdere reacties.
in een over doos zitten 10 doosjes van 10 stuks dus totaal 100
erzitten 10 overdozen in een karton. dus totaal 1000 nitraten
overdoos kost 35e dus een karton 350e.

Alpeco: Zwarte nieuwe versie.
Edruco: Rode oude versie.

eerst even een vreugdedansje doen voor de naar mij genoemde topic :cool::D

maar totaal niet waar.

ik was er in december gegaan en kreeg er de zwarte versie mee(100 st).

ik kan alleen maar de 1308 krijgen als nitraat in mijn buurt (in 15 km)
ik heb ze elk jaar (3de jaar al) en vind ze goed knallen.
niet dat ze echt goed zijn want denk dat de Chooêt versies van nitraten toch veel harder gaan.

maar ik betwijfel dat er maar 0.8 poeder in zit want een pirat strijker heeft er al 0.5 a 0.7.

maar ik blijf ze gewoon kopen omdat ze de enige nitraten zijn te verkrijgen in mijn buurt zonder KVK (woon in belgië)

Laatst bewerkt door een moderator:
e
maar ik betwijfel dat er maar 0.8 poeder in zit want een pirat strijker heeft er al 0.5 à 0.7.

Ga hier ook bij na dat de kwaliteit Flash in de nitraat hoger is, en de huls veeel dikker.
Maar geloof de verpakking nou maar niet, vaak zit er minder kruit in, en soms meer :rolleyes:
Die Chinezen wegen echt niet alles op de 0,1 Gr. Af hoor..Ik heb natuurlijk wel respect voor ze :wink:

De zwarte klappen wel lekker. Weet niet of de rode goed zijn, maar de zwarte klappen niet echt veel zachter vergeleken met een chooet banger.

Gr.

De zwarte klappen wel lekker. Weet niet of de rode goed zijn, maar de zwarte klappen niet echt veel zachter vergeleken met een chooet banger.

Gr.

nou.. het scheelt echt wel hoor, het is nog wel duidelijk hoorbaar dat de banger harder/doffer is.

Ik koop ze echt nooit meer. Ik had er maar 20, maar die gingen slecht echt niet normaal. Had voor dat geld liever rotjes gekocht waren ietsje doffer als rotjes, maar zeker niet harder. Ik hoop maar dat dat dan alleen bij mij zo was want anders is het wel heel erge troep.

De nieuwe versie vond ik beter dan de oudere, ze waren een stuk harder. Maar je kan beter choeet bangers kopen..

Nee die is niet meer verkrijgbaar ook niet bij Loots en de zwarte/nieuwe versie heeft Loots ook niet liggen volgens de site.

Waarom zeggen ze dat het de hardst toegelaten knal is op de Belgische markt terwijl het dus schijnbaar gewoon een mindere knal is? Beetje vreemd.

Waarom zeggen ze dat het de hardst toegelaten knal is op de Belgische markt terwijl het dus schijnbaar gewoon een mindere knal is? Beetje vreemd.

Omdat het verkooppraat is, de consument die het leest zal denken 'echt waar ja!'
'Die ga ik kopen!'

Dat is de oude winkel, de oude TT1303 en de oude crackling chry zie ik allemaal staan.

Voorheen werd het inderdaad bij Loots verkocht, momenteel niet meer.

Echt een bagger ding dit, vorig jaar 1 pakje.. Nooit meer doen.

Voor dat geld lekker chooet banger kopen of thunder kings, beleef je veel meer plezier aan.

Echt een bagger ding dit, vorig jaar 1 pakje.. Nooit meer doen.

Voor dat geld lekker chooet banger kopen of thunder kings, beleef je veel meer plezier aan.

daar ben ik het niet mee eens hoor, ik vind dit mooie knallers ze zijn goed afgewerkt en zitten in mooie doosjes. Ook knaller ze best wel hard, natuurlijk zijn er wel hardere zoals mammoth ofzo maar ga eens na, 100 nitraten voor maar 35 euro. En als je 3 van die 100stuk dozen koopt zijn ze nog maar 31 per doos. Lijkt mij een mooie deal hoor.

daar ben ik het niet mee eens hoor, ik vind dit mooie knallers ze zijn goed afgewerkt en zitten in mooie doosjes. Ook knaller ze best wel hard, natuurlijk zijn er wel hardere zoals mammoth ofzo maar ga eens na, 100 nitraten voor maar 35 euro. En als je 3 van die 100stuk dozen koopt zijn ze nog maar 31 per doos. Lijkt mij een mooie deal hoor.

De doosjes zien er mooi uit, en zijn goed afgewerkt! Ben ik het helemaal mee eens.
Alleen de knal viel mij vies tegen, chooet bangers zijn echt duidelijk harder.

Kijk, ieder zijn mening maar ik hoef ze echt niet meer:bye:

Colour salutes voor een euro per stuk? Da's wel heel duur hoor. Ik zou met geen van beide deals genoegen nemen. 't Is nu al wel bijna december trouwens... maar waarschijnlijk kun je wel ergens goedkoper colour salutes of anders fenix nitraten vinden (die zijn ook goed), zo niet dan kan ik je geen advies geven. De keus is me te moeilijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan