Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Alpeco: Zwarte nieuwe versie.
Edruco: Rode oude versie.
e
maar ik betwijfel dat er maar 0.8 poeder in zit want een pirat strijker heeft er al 0.5 à 0.7.
De zwarte klappen wel lekker. Weet niet of de rode goed zijn, maar de zwarte klappen niet echt veel zachter vergeleken met een chooet banger.
Gr.
De zwarte klappen wel lekker. Weet niet of de rode goed zijn, maar de zwarte klappen niet echt veel zachter vergeleken met een chooet banger.
Gr.
volgens mij zijn ze wel gewoon bij loots tekoop, hoor:Nee die is niet meer verkrijgbaar ook niet bij Loots en de zwarte/nieuwe versie heeft Loots ook niet liggen volgens de site.
Waarom zeggen ze dat het de hardst toegelaten knal is op de Belgische markt terwijl het dus schijnbaar gewoon een mindere knal is? Beetje vreemd.
Echt een bagger ding dit, vorig jaar 1 pakje.. Nooit meer doen.
Voor dat geld lekker chooet banger kopen of thunder kings, beleef je veel meer plezier aan.
daar ben ik het niet mee eens hoor, ik vind dit mooie knallers ze zijn goed afgewerkt en zitten in mooie doosjes. Ook knaller ze best wel hard, natuurlijk zijn er wel hardere zoals mammoth ofzo maar ga eens na, 100 nitraten voor maar 35 euro. En als je 3 van die 100stuk dozen koopt zijn ze nog maar 31 per doos. Lijkt mij een mooie deal hoor.