[Bonbridge] Chainthunder 2000 (connector)

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: Chainthunder 2000 (connector)
Artikelnummer: 1322
Importeur: Alpeco Fireworks
Aantal per verpakking: 4 stuks
Kartoninhoud: Onbekend
Effectomschrijving: Chainthunder van 2000 shots d.m.v. een connectiesysteem aan elkaar te koppelen
Prijs: € 90,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Alpeco Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb m dit jaar gehad en het was een dikke tering herrie niet normaal maar hij was echt te gek ;)

Ik had hem ook en bij mij sloeg die zelfs 4x uit en hij was ook super sloom. Ik had hem gewoon gekoppeld zoals anders allen dit jaar was egt prut kwaliteit

Niet goed gekoppeld dan ?

jawel zeker wel goed gekoppeld..... alle voorgaande jaren was dit echt bruut geweld en nam iedereen een stapje terug , maarre dit keer was het echt gaapend geknetter .... was gewoon blij dat ie klaar was !!!

aankomend oud en nieuw ga ik echt op zoek naar een ander merk .

jawel zeker wel goed gekoppeld..... alle voorgaande jaren was dit echt bruut geweld en nam iedereen een stapje terug , maarre dit keer was het echt gaapend geknetter .... was gewoon blij dat ie klaar was !!!

aankomend oud en nieuw ga ik echt op zoek naar een ander merk .

Hmm raar :P dan zal je gewoon een ouwe mat hebben gehad ofso:P waar had je hem gehaald dan ?

Wat een slecht ding is dit zeg, hij is vele malen minder dan de normale ct500.

Laag tempo en de knallen waren nou ook niet echt hard, deze koop ik dus nooit meer.

Wat een slecht ding is dit zeg, hij is vele malen minder dan de normale ct500.

Laag tempo en de knallen waren nou ook niet echt hard, deze koop ik dus nooit meer.

Nou vind ik absoluut niet hoor. Mijne was prima hij was makkelijk te koppelen hij ging als een rap tempo.:D dus met andere woorden volgend jaar zeker weer.:wink:
Maarja meningen verschillen he :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan