[Bonbridge] Celebration Cracker 100.000 (connector)

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: Celebration Cracker 100.000 (connector)
Artikelnummer: 1319
Importeur: Alpeco Fireworks
Aantal per verpakking: 4 stuks
Kartoninhoud: 1/1
Effectomschrijving: Chinese rol van 12 meter. 4 rollen met eindknal. Eenvoudig te connecteren d.m.v. clicksysteem
Prijs: € 75,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Alpeco Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn het 2x30000 en 2x20000 matten? Want vorig jaar kreeg ik 4 20000 matjes. Dit was dus geen 100000 klapper meer!

klopt als een bus tegen woordig staat op de doos 4x 20k.
maar hij is wel degenlijk klijner als de 30k en groter als de 20k denk dat het 4x 25k is maar op het label 20k staat.:wink:

Is deze nou beter dan de anderen of maakt het wat de connectors betreft niets uit? volgens mij hebben ze allemaal 250 gram SAS per deel dus 1 kg totaal, of klopt dit niet?

nee de mat waar jullie het over hebben is van pyrostar en dat is inderdaad 4x20.000 maar van bonbridge is wel 4x25.000

Wat kan je nouw beter doen een 100k in 3deln knopen of deze connector?
Ik zelf had dit jaar een 100k in 3delen bevield mij goed maar wil volgend jaar meer dus als ik dan 2x de connector koop zou ik hem door kunnen knopen tot een 200k.

Wat kan je nouw beter doen een 100k in 3deln knopen of deze connector?
Ik zelf had dit jaar een 100k in 3delen bevield mij goed maar wil volgend jaar meer dus als ik dan 2x de connector koop zou ik hem door kunnen knopen tot een 200k.

Ja, je kunt hem zo lang maken als je dat zel wilt, voordeel is dat je tussendoor da ook eindbommen hebt.

Geweldig hoe jij van white horse het witte paard weet te maken!
doet bijna prinsenlijk klinken!

Deze had idd nu een white horse lable, echter was de kwaliteit van de rol beduiidend minder. Hij was niet zo snel en minder hard als de vorige versie. Original rol won het hier in de straat.

Deze had idd nu een white horse lable, echter was de kwaliteit van de rol beduiidend minder. Hij was niet zo snel en minder hard als de vorige versie. Original rol won het hier in de straat.

Mm ik had ze beide, original en die van alpeco...
Maar die van alpeco was van horse brand bij mij:wink:
Hier een filmpje!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan